annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten abonnement

Topic gestart op: 19-07-21 10h42

Antwoorden: 2 antwoorden

Fdeleu
Aspirant verkenner

Buiten abonnement

OPGELOST

Waar op mijn factuur vind ik terug waar ik juist buiten mijn abonnement ging? Ik weet nooit of het is door data of door te bellen naar een betalend nummer.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Goed lezen, de TS heeft gevraagd waar op zijn factuur hij dat kan terugvinden ....

@Fdeleu 

Om dat op te zoeken moet je wel de gedetailleerde factuur opvragen in uw klantenzone. Op de "samenvatting" zie je niet genoeg details.

Op je detail factuur staan alle acties die je hebt uitgevoerd, gerangschikt volgens type. Overal staat de datum/uur en de bestemmeling bij, alsook de kost.

Eigenlijk hoef je dus enkel het lijstje af te gaan tot je een lijn tegenkomt alwaar het bedrag van de actie niet nul is. Dat kunnen dus gerust meerdere lijnen zijn. Tot het einde lezen dus.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Fdeleu  

Als je echt wil weten waardoor je buiten je abonnement bent gegaan moet je je factuur afwachten. Dan heb je ook een gedetailleerde factuur en daar staat op waardoor dit gebeurd is. Nu kan je wel zien staan in je actuele verbruik via de My Orange app buiten bundel aan .....zoveel € maar kan ook zijn dat die uiteindelijk weg vallen. Maar wacht sowieso je factuur af tot je die krijgt dan ben je pas zeker waar dit voor aangerekend wordt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Goed lezen, de TS heeft gevraagd waar op zijn factuur hij dat kan terugvinden ....

@Fdeleu 

Om dat op te zoeken moet je wel de gedetailleerde factuur opvragen in uw klantenzone. Op de "samenvatting" zie je niet genoeg details.

Op je detail factuur staan alle acties die je hebt uitgevoerd, gerangschikt volgens type. Overal staat de datum/uur en de bestemmeling bij, alsook de kost.

Eigenlijk hoef je dus enkel het lijstje af te gaan tot je een lijn tegenkomt alwaar het bedrag van de actie niet nul is. Dat kunnen dus gerust meerdere lijnen zijn. Tot het einde lezen dus.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen