annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel blijft oplopen!?

Topic gestart op: 12-08-21 09h11

Antwoorden: 1 antwoord

Deathproof
Aspirant verkenner

Buiten bundel blijft oplopen!?

Hey,

Sinds enkele dagen blijft het bedrag buiten mijn bundel oplopen, terwijl ik geen aankopen of iets dergelijks doe. Ik heb contact gehad met de klantendienst en ze geven aan dat het om multimedia aankopen gaat. Ik ben zeker dat ik dit niet heb gedaan. Na enkele dagen zit ik nu aan ongeveer 150 euro buiten mijn bundel terwijl alles geblokkeerd staat bij instellingen. Ik heb enkele dagen geleden mijn abonnement veranderd van unlimited naar intense, kan dit er iets mee te maken hebben? Bij de klantendienst zeggen ze ook dat ik pas aan het einde van de maand kan zien waar het geld naar toe is gegaan. Dit vind ik echt heel slecht want het bedrag blijft maar oplopen…. Er word dan achteraf gekeken of ze je geld terug geven… Het maakt me ongerust want ik heb geen idee hoever het blijft oplopen en mogelijk wordt het niet eens terug betaald… Kan iemand me wat meer duidelijkheid geven? Bedankt! 

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@Deathproof  goedemorgen, je kan hier eens lezen gaan. Daar is het opgelost geraakt.

https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Buitensporig-buiten-bundel-klopt-niet/m-p/9333#M...

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen