Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-11-19 09h31
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo,
Ik ben vorige maand blijkbaar buiten bundel gegaan met een abbo Koala, onbepekt bellen en sms en 4gb surfvolume. Ik had een paar uur voor het resetten van mijn maandelijke periode nog megabytes surfvolume over. Mijn nieuwe periode gaat in iedere 8ste van de maand. Ook had ik die maand een gratis GB wegens mijn verjaardag. Toch ben ik €10 buiten bundel gegaan,
Na een bizar gesprek met een orange medewerkster was haar conclusie dat de app onbetrouwbaar is. Ook is er blijkbaar geen email naar een klantendienst die dit kan opvolgen.
Iemand een idee?
Goedemorgen
Ik ondervind hetzelfde probleem.
Ook ik heb dit probleem aangehaald via deze weg. Er werd mij geadviseerd contact op te nemen met Orange zelf. Het telefonisch onderhoud was geen helder gesprek.
Ik merkte op dat ik absoluut geen handelingen heb uitgevoerd dat extra geld (buiten abbonement) zou kosten. Ook Orange had hier geen antwoord voor. Ze hebben mij geadviseerd te wachten op volgend factuur want daar zou het gedetailleerd vermeld staan.
Gisteren had ik €4 buiten abbonement kost en deze ochtend plots €7 terwijl mijn gsm in die tussentijd af stond.
Ik zal me er dus voorlopig bij neerleggen en hopen dat het zichzelf uitwijst en er geen onnodige kosten zullen aangerekend worden.
@vwoalenarrie de app. is inderdaad niet altijd up tot date of in realtime. De aanpassing kan zo'n 24 uur duren of zelfs enkele dagen als je bv. uw parkeerticket betaald met sms of een 070 nr. Wat je overhad 46 MB aan surfvolume is de dag van vandaag echt niet veel en kan dit verklaren. Zie hier de link https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-en-gebruik/je-verbruik/het-bedrag-buiten-bundel-begrijpen
Wat niet wegneemt dat je normaal ook een sms had moeten krijgen bij overschrijding.