Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-11-19 09h31
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo,
Ik ben vorige maand blijkbaar buiten bundel gegaan met een abbo Koala, onbepekt bellen en sms en 4gb surfvolume. Ik had een paar uur voor het resetten van mijn maandelijke periode nog megabytes surfvolume over. Mijn nieuwe periode gaat in iedere 8ste van de maand. Ook had ik die maand een gratis GB wegens mijn verjaardag. Toch ben ik €10 buiten bundel gegaan,
Na een bizar gesprek met een orange medewerkster was haar conclusie dat de app onbetrouwbaar is. Ook is er blijkbaar geen email naar een klantendienst die dit kan opvolgen.
Iemand een idee?
Los van het feit of de gegevens nu up to date zijn, er is die dag niet meer mobiel gesurft en al helemaal geen €10 euro buiten bundel. En toch ga ik over mijn limiet. Via messenger een bericht gestuurd, maar dat kan nog wel een tijd duren. Via de app en klantenzone een mailformulier ingevuld maar daar wordt mijn emailadres niet geaccepteerd..
Dan maar het antwoord (en eventueel de effectieve factuur) afwachten voor meer klaarheid hé ...
Wel vreemd van dat mail adres ...
Factuur is al in mijn bezit en €10 buiten bundel is erin verrekend. Email na 20x het formulier ingevuld te hebben eindelijk aanvaard.
Hallo,
Mijn ervaring zegt, toen ik nog een limiet had van 10GB ( oude Arend ), dat inderdaad ook al staat er bv nog 46MB over , in werkelijkheid dit niet het geval is , nu je kan wel als je buiten bundel gaat nooit over de 10 Euro graken normaal...
Groetjes,
KJ
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |