Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-18 23h15
Antwoorden: 25 antwoorden
Ik heb een arend abo met Surf Extra Card in een tablet.
Wanneer ik het tablet gebruik in het buitenland, rekend orange "Buiten
abonnement" multimedia aan.
Data gebruik is gekoppeld aan gsm abo, en deze is onbeperkt.
Waarom ? roaming is toch afgeschaft
@JefkeBe schreef:
... knip ...beter geeb extra kaart aanschaffen en gsm gebruiken als mobile hotspot
Inderdaad. En misschien doorgeven aan Orange dat de klanten de juiste informatie verdienen/krijgen bij aankoop. Van om het even wat. Verkoper zijn is ook een vak.
@JefkeBe heb je de Surf Extra Card 5 ?
Toen was er nog geen sprake van gratis roaming.
neen een surfcard extra geen extra 5
en was aangeschaft juist voor de intreding van de free roaming.
en vermids de deze sim gekoppeld was een mijn abbo was er geen prob in het buitenland.
had probleem de eerste keer in het buitenland, geen verbinding .
had bij thuiskomst contact opgenomen met orange, hebben het toen in orde gemaakt, en inderdaad, een paar maanden later terug in het buitenland had ik internet op het tablet. geen extra op factuur.
de uitleg die ik kreeg in het orange center, ivm de extra betaling het kan dat de verbinding langs een niet europees land gebeurd of word omgeleid. ?????? wtf ik zit wel in een europees land schotland, via welk niet europees land in de uni word deze verbinding dan gemaak ...... euh geen antwoord
@JefkeBe niet te geloven wat voor onzin je soms te horen krijgt...
Heb je bij het bellen de optie 1 (vraag over factuur of betaling) genomen ?
Ge hebt toch niet toevallig gesurft met uw tablet terwijl ge op het schip zat van UK terug naar B? Want dan zijt ge via een satteliet bezig en dat kost kluiten ....
Daar hebben er zich al meer aan laten vangen ...