annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel, maar verbruik bundels daalt niet?

Topic gestart op: 31-08-18 09h39

Antwoorden: 5 antwoorden

Saartjev
Gewaardeerd verkenner

Buiten bundel, maar verbruik bundels daalt niet?

OPGELOST

Goedemorgen,

Vorige maand stapten mijn man en ik over van Dolfijn12 naar Dolfijn15. Hiervoor nooit problemen gehad met Orange en steeds tevreden klant  geweest. Gisteren open ik de my Orange app en merk dat ik reeds 28€ buiten bundel zit. Dit terwijl mijn inbegrepen surfvolume (1,5 GB) onaangeroerd is (nog steeds 1,5 GB beschikbaar). Wat niet kan, aangezien ik dagelijks wel eens via 4G surf wanneer niet thuis. Twee maal de klantendienst gecontacteerd, omdat ik vermoed dat er bij de omschakeling iets fout is gelopen. Het lijkt alsof mijn inbegrepen surfvolume niet 'opgeladen'is, en alle verbruik via 4G buiten bundel wordt aangerekend. Als dat ook maar enigszins mogelijk zou zijn? Nu ja, de enige oplossing die de klantendienst mij (Op vrij onvriendelijke toon) kon geven is om mijn mobiele data dan maar uit te schakelen tot de volgende factuur (24 september). Details van het verbruik buiten bundel krijg ik niet te zien, enkel algemene info. Ik heb de laatste versie van de my orange app. Aangezien de klantendienst mij tevens niet kon doorverbinden met iemand met meer kennis van zaken, hoopte ik hier misschien zo'n kenner aan te treffen? 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Saartjev

Dan zou ik toch nog eens de klantendienst contacteren of desnoods persoonlijk naar een Orange shop gaan en me niet laten afschepen. Uw situatie is niet correct en dat kan niet. Onaanvaardbaar.

Een wijziging van tariefplan, en dan zeker naar een hoger, mag nooit ertoe leiden dat je plots geen data tegoed meer hebt of dit niet kan gebruiken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Saartjev

Heb je al eens naar uw klantenzone via een PC gesurft? Daar zijn meer mogelijkheden en info dan met de app op uw smartfoon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Saartjev
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Ja, gisteren geprobeerd. Daar heb ik wel een mogelijkheid 'Details' , maar wanneer ik deze open krijg ik dezelfde info als in de app (bellen naar 0900 nummers, ...). Het vreemde aan de zaak is dat mijn inbegrepen surfvolume onaangeroerd blijft maar het bedrag buiten bundel blijft stijgen. De sms'jes en inbegrepen belminuten tellen wel af. 

Heb ondertussen uit voorzorg mijn mobiele data uitgeschakeld. Maar dat betekent ook niet meer surfen via 4g tot wanneer de factuur er is om duidelijkheid te verkrijgen. Nog 3 weken. Niet onoverkomelijk, wel vervelend. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Saartjev

Dan zou ik toch nog eens de klantendienst contacteren of desnoods persoonlijk naar een Orange shop gaan en me niet laten afschepen. Uw situatie is niet correct en dat kan niet. Onaanvaardbaar.

Een wijziging van tariefplan, en dan zeker naar een hoger, mag nooit ertoe leiden dat je plots geen data tegoed meer hebt of dit niet kan gebruiken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Saartjev
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad, zo denk ik er ook over. Na mijn twee telefoontjes met de klantendienst gisteren, heb ik in deze optie geen vertrouwen meer. Het was vrij duidelijk dat er weinig bereidheid was mij verder te helpen. Toen ik dit ook meedeelde aan de persoon aan de andere kant van de lijn, wenste hij mij droogjes veel succes met mijn zoektocht naar iemand die wel kon helpen. Tot zover mijn eerste ervaring met de klantendienst van Orange 😊

Een winkel binnenstappen kan ik nog proberen, dank voor de tip!

Leden met de meeste pluimen