Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-08-18 09h39
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
Vorige maand stapten mijn man en ik over van Dolfijn12 naar Dolfijn15. Hiervoor nooit problemen gehad met Orange en steeds tevreden klant geweest. Gisteren open ik de my Orange app en merk dat ik reeds 28€ buiten bundel zit. Dit terwijl mijn inbegrepen surfvolume (1,5 GB) onaangeroerd is (nog steeds 1,5 GB beschikbaar). Wat niet kan, aangezien ik dagelijks wel eens via 4G surf wanneer niet thuis. Twee maal de klantendienst gecontacteerd, omdat ik vermoed dat er bij de omschakeling iets fout is gelopen. Het lijkt alsof mijn inbegrepen surfvolume niet 'opgeladen'is, en alle verbruik via 4G buiten bundel wordt aangerekend. Als dat ook maar enigszins mogelijk zou zijn? Nu ja, de enige oplossing die de klantendienst mij (Op vrij onvriendelijke toon) kon geven is om mijn mobiele data dan maar uit te schakelen tot de volgende factuur (24 september). Details van het verbruik buiten bundel krijg ik niet te zien, enkel algemene info. Ik heb de laatste versie van de my orange app. Aangezien de klantendienst mij tevens niet kon doorverbinden met iemand met meer kennis van zaken, hoopte ik hier misschien zo'n kenner aan te treffen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dan zou ik toch nog eens de klantendienst contacteren of desnoods persoonlijk naar een Orange shop gaan en me niet laten afschepen. Uw situatie is niet correct en dat kan niet. Onaanvaardbaar.
Een wijziging van tariefplan, en dan zeker naar een hoger, mag nooit ertoe leiden dat je plots geen data tegoed meer hebt of dit niet kan gebruiken.