annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitenland

Topic gestart op: 05-07-22 15h22

Antwoorden: 10 antwoorden

Irka
Aspirant scout

Buitenland

Ik krijg in het buitenland een melding dat mijn smsen en minuten op zijn…maar ik gebruik deze niet …enkel wifi…mobiele data staat uit en roaming staar uit…wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik geen gepeperde factuur krijg….ik zit in de caraiben…dus buiten europa.

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

Kan een bug zijn bij Orange - wordt afwachten tot je de factuur krijgt.  Je moet naar de gedetailleerde factuur gaan dan

Good luck

0 pluimen
Irka
Aspirant scout

Dat denk ik niet dat ik ga afwachten 🙂 is orange per mail bereikbaar weet iemand een een emailadres?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Er is geen mail adres, @Irka 

Probeer hier Orange contacteren | Orange België eens volledig naar onder te scrollen.  Rechts onderaan zie je dan een blauw icoon.  Eens op klikken om een chat te starten

 

Maar ik denk dat ze ook gaan zeggen dat je je factuur moet afwachten

0 pluimen
Irka
Aspirant scout

Gechat…een grote grap!!! Moet al bijbetalen weet niet voor wat ze kunnen traveler control ofzoiets opzetten maar omdat ik een business abonnement heb moet ik bellen!!! Een schande !! Aan lokaal tarief wat me dus kei veel gaat kosten…via chat kunnen of zeg maar willen ze niet! 

0 pluimen
Annahita
Aspirant scout

Hoi,

Kijk even na of je wifi assistent afstaat, deze zou op mobiele data kunnen over gaan als je wifi verbinding niet sterk genoeg is. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen