Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-22 15h22
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik krijg in het buitenland een melding dat mijn smsen en minuten op zijn…maar ik gebruik deze niet …enkel wifi…mobiele data staat uit en roaming staar uit…wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik geen gepeperde factuur krijg….ik zit in de caraiben…dus buiten europa.
Kan een bug zijn bij Orange - wordt afwachten tot je de factuur krijgt. Je moet naar de gedetailleerde factuur gaan dan
Good luck
Dat denk ik niet dat ik ga afwachten 🙂 is orange per mail bereikbaar weet iemand een een emailadres?
Er is geen mail adres, @Irka
Probeer hier Orange contacteren | Orange België eens volledig naar onder te scrollen. Rechts onderaan zie je dan een blauw icoon. Eens op klikken om een chat te starten
Maar ik denk dat ze ook gaan zeggen dat je je factuur moet afwachten
Gechat…een grote grap!!! Moet al bijbetalen weet niet voor wat ze kunnen traveler control ofzoiets opzetten maar omdat ik een business abonnement heb moet ik bellen!!! Een schande !! Aan lokaal tarief wat me dus kei veel gaat kosten…via chat kunnen of zeg maar willen ze niet!
Hoi,
Kijk even na of je wifi assistent afstaat, deze zou op mobiele data kunnen over gaan als je wifi verbinding niet sterk genoeg is.