annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cheetah Abbo

Topic gestart op: 09-02-20 06h41

Antwoorden: 8 antwoorden

HAPIWO
Ervaren scout

Cheetah Abbo

Ik zag dat Cheetah, op dit moment voor 30€/maand wordt aangeboden, dit terwijl ik vanaf september 19 reeds 45€ per maand betaal. Kan iemand mij het prijsverschil even uitleggen aub, want dit is niet zichtbaar in mijn maandelijkse factuur. 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
NelsonM
Orange-werknemer

Ik zag dat Cheetah, op dit moment voor 30€/maand wordt aangeboden, dit terwijl ik vanaf september 19 reeds 45€ per maand betaal. Kan iemand mij het prijsverschil even uitleggen aub, want dit is niet zichtbaar in mijn maandelijkse factuur. 

Hallo @HAPIWO,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Raf2
Ervaren verkenner

Heb je misschien een smartphone ontvangen bij het afsluiten van het contract?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@HAPIWO  je betaald 45 euro omdat je er een smartphone aan gekoppeld hebt. Als je periode voorbij is je dus de 12 of 24 maanden kan je dit terug laten aanpassen naar gewoon cheetah tenzij je opnieuw een gsm erbij wil.Moest je smartphone al betaald zijn dan de klantendienst bellen en het laten aanpassen want dat is ook iets wat u zelf regelmatig dient na te kijken via de klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@HAPIWO 

Ik heb uw originele post nog eens herlezen.

Het is nu duidelijk dat je in september 2019 een smartphone gekocht hebt in combinatie met een Cheetah abonnement. Omwille van die combinatie is het dus een Smartphone abonnement. Cheetah Smartphone is inderdaad € 45 per maand. En dat gedurende 24 maanden, dus tot september 2021.

Je kan er vroeger vanaf door het restbedrag in één keer te betalen. Wat dat restbedrag is kun je vinden in de tabel die in uw klantenzone (op PC) staat. Vanaf dan kun je een gewone Cheetah van € 30 per maand vragen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen