annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact voor verbruik buiten abbonement

Topic gestart op: 14-09-22 09h47

Antwoorden: 6 antwoorden

DaanC
Aspirant verkenner

Contact voor verbruik buiten abbonement

Hoi,

Ik krijg een 2x maal op een dik jaar tijd een grote afrekening voor overschreden verbruik van 4G.
De app en klantenzone online zeiden telkens dat ik +900Mb data over had maar toch extra kosten, op de factuur staat dan opeen een smak geld bij.
Ik bel hiervoor naar de support, eerste keer kreeg ik excuses, gingen ze het oplossen en hebben ze de extra kost kwijtgescholden. 2de keer zei de correspondent me dat het mij fout was.
ik vroeg dat als de site en app fout zijn het correct is dat ik dan nergens mijn verbruik kan nakijken tot na mijn factuur.
- Dat is correct meneer.
Dan is het verbruik op de app misleidend en ligt de fout niet bij mij zei ik.
- U heb het verbruikt dus de fout ligt bij u.
Ik zei dat ik dan weiger te betalen (de abonnementskosten heb ik wel betaald).
- Wij maken een dossier op en u mag zich aan een deurwaarder verwachten, fijne dag nog.

Er is geen manier om Orange te bereiken dat zwart op wit staat dat ik kan vinden.
Is er een e-mail of een adres waar ik naar kan schrijven?
Op de app en klantenzone verwijderen ze ook al je gegevens maar daar heb ik printscreens van.

in de bijlagen het verschil tussen de app en de factuur

mvg,
Daan

Labels (4)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Er zit altijd wat vertraging in voor de update van My Orange - is niet real time - 

Hoe kan ik mijn verbruik controleren? | Orange België

De diensten om je verbruik te controleren zijn louter informatief en vervangen de factuur niet.

misschien kun je een ander abonnement nemen - denk dat de Go Extreme rond nieuwjaar aan 33 EUR zal staan

je kunt hier helemaal naar onder scrollen en dan rechts op het blauw icoon klikken om een chat te starten

good luck

0 pluimen
DaanC
Aspirant verkenner

De printscreen is van 3 dagen na ik mijn 4G heb afgezet.

Het heeft geen vertraging, het is fout.
Als het een kleine afwijking had kan ik dat accepteren maar 10% van je abonement is wel veel.

Ook was er mij gezegd dat er een sms gestuurd werd als ik buiten mijn bundel zou gaan, dit stond in mijn 'u hebt 80% gebruikt' sms. Tot op heden heb ik die nog niet gekregen, dus leek er mij niets aan de hand.

0 pluimen
DaanC
Aspirant verkenner

In uw link 'hoe kan ik mijn verbruik controleren' staat:

"Indien je een abonnement hebt, je ontvangt een gratis sms zodra je 80 % van je inbegrepen bundel hebt verbruikt en zodra je je bundel helemaal hebt opgebruikt. "

Die 2de heb ik dus niet aangekregen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt blijven discuteren - je trekt aan het kortste eind denk ik

Je hebt het al eens voorgehad - ze kunnen eenmalig eens wat kwijtschelden

Tot een deurwaarder zal het niet komen denk ik.  Ze gaan je gewoon afsluiten

 

Leden met de meeste pluimen