annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact voor verbruik buiten abbonement

Topic gestart op: 14-09-22 09h47

Antwoorden: 6 antwoorden

DaanC
Aspirant verkenner

Contact voor verbruik buiten abbonement

Hoi,

Ik krijg een 2x maal op een dik jaar tijd een grote afrekening voor overschreden verbruik van 4G.
De app en klantenzone online zeiden telkens dat ik +900Mb data over had maar toch extra kosten, op de factuur staat dan opeen een smak geld bij.
Ik bel hiervoor naar de support, eerste keer kreeg ik excuses, gingen ze het oplossen en hebben ze de extra kost kwijtgescholden. 2de keer zei de correspondent me dat het mij fout was.
ik vroeg dat als de site en app fout zijn het correct is dat ik dan nergens mijn verbruik kan nakijken tot na mijn factuur.
- Dat is correct meneer.
Dan is het verbruik op de app misleidend en ligt de fout niet bij mij zei ik.
- U heb het verbruikt dus de fout ligt bij u.
Ik zei dat ik dan weiger te betalen (de abonnementskosten heb ik wel betaald).
- Wij maken een dossier op en u mag zich aan een deurwaarder verwachten, fijne dag nog.

Er is geen manier om Orange te bereiken dat zwart op wit staat dat ik kan vinden.
Is er een e-mail of een adres waar ik naar kan schrijven?
Op de app en klantenzone verwijderen ze ook al je gegevens maar daar heb ik printscreens van.

in de bijlagen het verschil tussen de app en de factuur

mvg,
Daan

Labels (4)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
DaanC
Aspirant verkenner

Als dat het maar is, ik ben zelf al overgestapt na mijn telefoongesprek maar zou een mail willen sturen om het zwart op wit te hebben moest er toch gzever van komen.

mvg,
daan

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

GC_2201004_postpaid_NL.indd (netdna-ssl.com)

13. Klachten en geschillen
13.1. Minnelijke schikking
13.1.1. In geval van klachten of van problemen die verband houden met de uitvoering van de Overeenkomst, wendt de Klant zich tot de OrangeKlantendienst.
Orange Belgium nv, Postbus 950, 1140 Brussel
tel.: 02 745 95 00 of gratis met uw Orange Belgium-mobiel
telefoonnummer: 5000
website: http://www.orange.be/contact
13.1.2. Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de Orange-Klantendienst, kan hij zich richten tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie die
door de bevoegde instanties werd opgericht en waarmee Orange Belgium n.v. een akkoord heeft afgesloten.
Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel
Tel.: 02 223 09 09, fax: 02 219 86 59
Mail: klachten@ombudsmantelecom.be Website: www.ombudsmantelecom.be

Leden met de meeste pluimen