annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coronacrisis hulp

Topic gestart op: 26-04-20 10h59

Antwoorden: 8 antwoorden

u-teurelincx
Aspirant verkenner

Coronacrisis hulp

Beste, 

Ik heb een flybox-abonnement van 20 euro. 

Orange kende ons 50 GB extra toe wegens de coronacrisis. Dit hielp, maar ik moet verplicht thuis werken door de coronacrisis, en ik werk bijna fulltime, waardoor ik zaterdag toch door mijn limiet zat. Ik heb 15 GB extra gekocht voor 15 euro, maar ik moet nog tot 10 mei met deze bundel. 

Met die extra 15 GB kan ik ongeveer 2 volle dagen werken, dit is dus lang niet genoeg, en ik zal op deze manier dus enorm veel geld moeten uitgeven om internet te kunnen hebben. 

De klantendienst zegt dat ze nog niet weten of Orange opnieuw een 'schenking' zal doen. 

Als je weet dat Proximus de limieten heeft weggehaald tijdens de coronacrisis, en Telenet gelijkaardige acties onderneemt, vind ik echt dat Orange hier tekort schiet. 

Ik zit verplicht plots thuis, het kan toch echt niet dat ik plots 100 euro voor internet per maand moet betalen? 

 

Groeten, 

Ulrike

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Gregory
Wijze
Wijze

Wat de 'schenking' betreft: ik heb voor de tweede keer 5GB gekregen.  Zou dus nog wat afwachten

u-teurelincx
Aspirant verkenner

Hey @Gregory

 

Heb jij ook een flybox, of bedoel je gewoon op je gsm-abonnement? 

En heb je daar expliciet een bericht van Orange voor gekregen, of verscheen dit gewoon opeens? 

 

Groeten, 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@u-teurelincx Ik heb een gsm abonnement.

Geen bericht gehad, het was er ineens

Had 5G tot 20/04.  Op 21/04 was die weg en een paar dagen later stond die daar terug

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

@u-teurelincx Ik heb een gsm abonnement.

Geen bericht gehad, het was er ineens

Had 5G tot 20/04.  Op 21/04 was die weg en een paar dagen later stond die daar terug

 


Door dit bericht ben ik eens gaan kijken. En inderdaad, ik heb ook opnieuw 5 GB bijgekregen, en dit ook zonder berichtgeving erover.

@u-teurelincx 
Het is dus niet ondenkbaar dat de FlyBox gebruikers ook nogmaals die 50 GB gaan krijgen. Om het zeker te weten Ulrike, kan je die vraag eens aan het webcare team stellen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen