Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-09-18 20h11
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, ik heb een abonnement dolfijn met 2,5 GB surflimiet en mijn echtgenote een Kolibrie met maar 100 MB surflimiet. Samen 25 € en 8 € is 33 € per maand. Kan Orange niet wat GB overhevelen naar mijn echtgenote ? zou toch moeten kunnen. Bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, ik heb een abonnement dolfijn met 2,5 GB surflimiet en mijn echtgenote een Kolibrie met maar 100 MB surflimiet. Samen 25 € en 8 € is 33 € per maand. Kan Orange niet wat GB overhevelen naar mijn echtgenote ? zou toch moeten kunnen. Bedankt
Ugh @zbztki,
Interessante suggestie, geliefde Triber!
Momenteel is het overdragen van data naar een ander abonnement niet mogelijk. Ook zijn er geen plannen om dit te introduceren.
Je echtgenote kan overschakelen naar een tarief met meer data, opdat hij kan genieten van meer data?
Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn.
🐺 Totems Saluut 🐺
@zbzitki Dat gaan ze niet aangezien er twee verschillende abonnementen zijn in uw gezin. Eventueel anders eens de vraag posten op ASK Orange wanneer er hotspots met free WiFi komen ?