Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-09-21 13h22
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iemand dit al meegemaakt?
ik had een bericht gekregen dat mijn mobiele data bijna opgebruikt was, via de app zag ik dat ik nog iets meer dan 100mb beschikbaar had, maar ik had wel een verbruik buiten bundel van 16,22€?? Ik heb direct Orange gecontacteerd maar die kon niet zien waar die extra verbruik vandaan kwam, ik moest wachten op de factuur.
enkele uren later was dit bedrag opgelopen naar 16,99€, terwijl ik nog 87mb beschikbaar had.
orange simkaart afgelegd, verbruik is daarna niet meer gestegen, ‘s avonds via de app gekeken en extra verbruik was nog steeds 16,99€ en 87mb beschikbaar.
vandaag was de factuur beschikbaar en nu blijkt dat ik 0,33gb extra verbruikt heb.
Mag ik dan de orange app niet vertrouwen?
orange klantendienst kon niks doen voor mij? Ik voel me eigenlijk wel opgelicht.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op de gedetailleerde factuur is enkel de hoeveelheid verbruikte data zichtbaar.
ondertussen contact gehad met orange via Facebook messenger.
probleem is dus opgelost 👌
De gegevens in de app zijn steeds achterhaald, dat wil zeggen dat ze niet "real time" zijn. Daarom dat je steeds moet afwachten. Zeker als je zo op het randje zit moet je dus extra voorzichtig zijn.
En bij Orange is het inderdaad zo dat je steeds de factuur moet afwachten alvorens je iets concreet kan nakijken en dat dan eventueel betwisten.
Het enige dat jij concreet kan doen is nakijken op uw factuur wanneer het verbruik heeft plaatsgehad en of er nog verbruik was nadat je uw sim uitgeschakeld had. indien dat niet het geval is zal je helaas geen been hebben om op te staan ...
bedankt voor uw antwoord !
Helaas is er op de factuur niet veel terug te vinden, enkel dat ik 0,33gb zou verbruikt hebben (app heeft dit dus nooit aangetoond 🥲)
gewoon betalen dus en kijken voor een andere provider …
gaat me meer om het principe dan die 16,99€
Je zegt dat je op uw factuur niet veel info kan vinden. Heb je de gedetailleerde versie opengedaan? Er staan immers steeds twee versies van uw factuur, een globale, waar weinig details op staan, en een gedetailleerde, waar werkelijk alles op staat. Met uur en datum, dus als jij nog weet wanneer exact je uw sim hebt uitgeschakeld maar op uw factuur zie je nog aanrekeningen van na dat tijdstip heb je een argument om de factuur te contesteren.
Op de gedetailleerde factuur is enkel de hoeveelheid verbruikte data zichtbaar.
ondertussen contact gehad met orange via Facebook messenger.
probleem is dus opgelost 👌