Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 16h47
Antwoorden: 13 antwoorden
Wij hebben 2 dolfijn abonnementen afgesloten, deze zouden love duo hebben. Maar de internet limiet staat in de app nog altijd maar op 1.5 i.p.v. de verdubbelde 3 gb.
Hoe zit dat?
Wij hebben 2 dolfijn abonnementen afgesloten, deze zouden love duo hebben. Maar de internet limiet staat in de app nog altijd maar op 1.5 i.p.v. de verdubbelde 3 gb.
Hoe zit dat?
Ugh @Ajfhrl,
Je dubbel data wordt enkel geactiveerd op het moment dat je Internetaansluiting in ons facturatiesysteem actief is. Het kan dus tot 5 dagen duren na je fysieke installatie.
Totem's saluut !
Totem
@Ajfhrl Heeft u vast internet bij uw Gsm abonnementen ? Dan heeft u recht op de dubbele data. Enkel de gsm abonnementen bij Orange dan is er geen dubbele data. Kijk eens in uw klantenzone of u de tweede meter ziet staan voor het verbruik van mobiele data. Ook in de My Orange app staat een dubbele balk die aangeeft dat de dubbele data is geactiveerd.
We hebben het hele pakket, tv, internet en 2x dolfijn
Ik zie maar 1 surfvolume in abonnement van 1.5 gb