Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 16h47
Antwoorden: 13 antwoorden
Wij hebben 2 dolfijn abonnementen afgesloten, deze zouden love duo hebben. Maar de internet limiet staat in de app nog altijd maar op 1.5 i.p.v. de verdubbelde 3 gb.
Hoe zit dat?
Het 1e abonnement is vorige week geaktiveerd, de rest gister. Ik zie het 1e abonnement niet terug in de app, ook komt de sms niet door wanneer ik deze opvraag voor de app.
Ik kan wel bellen/internetten
@Ajfhrl dat verklaard een heleboel. Voor alles te gebruiken en voor de app en de klantenzone goed te gebruiken is duurt zeker 48 uur. Dus zou zeggen heb een beetje geduld en dan kan u zien dat alles geactiveerd gaat zijn.
Het 1e nummer is al een week aktief. Deze kan ik niet registreren op de app
@Ajfhrl u moet de app wel op het toestel gebruiken waar de betreffende simkaart met betreffend nummer insteekt. Op een andere gsm is het niet mogelijk te gebruiken zonder die simkaart erin. U kan altijd eens bellen met de klantendienst waar het niet lukt he maar mijn vermoeden is gewoon omdat er nog andere aanvragen verwerkt worden op dit moment op uw profiel. Wacht rustig af tot het einde van de week of misschien zelfs donderdag en probeer het nog eens. Als er systematisch orders aan het lopen zijn werkt niet altijd alles correct. Weet het uit ervaring