annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dolfijn love duo

Topic gestart op: 10-12-19 16h47

Antwoorden: 13 antwoorden

Ajfhrl
Gewaardeerd verkenner

Dolfijn love duo

Wij hebben 2 dolfijn abonnementen afgesloten, deze zouden love duo hebben. Maar de internet limiet staat in de app nog altijd maar op 1.5 i.p.v. de verdubbelde 3 gb.

Hoe zit dat?

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Ajfhrl  wanneer is alles geactiveerd ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ajfhrl
Gewaardeerd verkenner

Het 1e abonnement is vorige week geaktiveerd, de rest gister. Ik zie het 1e abonnement niet terug in de app, ook komt de sms niet door wanneer ik deze opvraag voor de app.

 

Ik kan wel bellen/internetten

patrick2
Wijze
Wijze

@Ajfhrl  dat verklaard een heleboel. Voor alles te gebruiken en voor de app en de klantenzone goed te gebruiken is duurt zeker 48 uur. Dus zou zeggen heb een beetje geduld en dan kan u zien dat alles geactiveerd gaat zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ajfhrl
Gewaardeerd verkenner

Het 1e nummer is  al een week aktief. Deze kan ik niet registreren op de app 

patrick2
Wijze
Wijze

@Ajfhrl  u moet de app wel op het toestel gebruiken waar de betreffende simkaart met betreffend nummer insteekt. Op een andere gsm is het niet mogelijk te gebruiken zonder die simkaart erin. U kan altijd eens bellen met de klantendienst waar het niet lukt he maar mijn vermoeden is gewoon omdat er nog andere aanvragen verwerkt worden op dit moment op uw profiel. Wacht rustig af tot het einde van de week of misschien zelfs donderdag en probeer het nog eens. Als er systematisch orders aan het lopen zijn werkt niet altijd alles correct. Weet het uit ervaring

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen