annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliëring geactiveerd, factuur vervallen, status 'domiciliëring' laatste factuur op website

Topic gestart op: 24-04-21 22h24

Antwoorden: 4 antwoorden

YvesK
Gewaardeerd verkenner

Domiciliëring geactiveerd, factuur vervallen, status 'domiciliëring' laatste factuur op website

OPGELOST

Ik ontving mijn laatste factuur met status 'overschrijving'.

Ongeveer een 12-tal dagen voor vervaldatum heb ik de domiciliëring geactiveerd om een badge te krijgen, werd goedgekeurd en ik kreeg m'n badge een aantal dagen voor de vervaldatum.

De status van de betaling staat op "domiciliëring", maar is nog steeds niet van mijn rekening, zie bijlage.

Moet die nu manueel betaald worden, want is wat dubbelzinnig dat de status op "domiciliëring" staat (zie foto in bijlage). 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@YvesK  

Het is zo dat als je klant wordt en je de facturen manueel betaald , dus via overschrijving , en je schakelt er na over naar domiciliering dan dien je de laatst verkregen factuur nog handmatig te betalen. Na deze factuur zal je nieuwe factuur  pas automatisch betaald worden van je bank. 

Systematisch zie je dat je nu wel via domiciliering betaald maar daarmee is je laatste factuur niet mee betaald. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@YvesK  

Het is zo dat als je klant wordt en je de facturen manueel betaald , dus via overschrijving , en je schakelt er na over naar domiciliering dan dien je de laatst verkregen factuur nog handmatig te betalen. Na deze factuur zal je nieuwe factuur  pas automatisch betaald worden van je bank. 

Systematisch zie je dat je nu wel via domiciliering betaald maar daarmee is je laatste factuur niet mee betaald. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pascalnotelaers
Gewaardeerd verkenner

Altijd zien dat er geld op je rekening staat

0 pluimen
YvesK
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Patrick voor de 'weekendsupport' 🙂

Ik heb vlug betaald, hopelijk sturen ze geen herinneringskosten na 3d te laat.

Vorige week gooide Proximus hier gans het voetpad open voor Fibernet.

Heb eens hun tarieven gecheckt maar nog een stuk duurder, ik probeer mijn vaste maandkost zo laag mogelijk te houden, onlangs zelfs mijn data verlaagd wegens toch working @ home en Wifi, bijna geen data meer nodig. Netflix is ook niet meer gratis in hun abonnement.

Vroeger was ik bij Telenet en daarna Dommel + Mobile Vikings, de Scarlet brol heb ik nooit overwogen want slechte commentaren altijd, te goedkoop/traag.

Go Light optie voor de telefoon is wel een interessant/goedkoop abonnement, slechts €10/maand voor 1.5GB  en 2u30 bellen, nog beter dan Mobile Vikings (€10 voor 1GB en 150 belminuten), vroeger waren zij de interessantste maar nu niet meer.

Wat super zou zijn is je eigen belminuten/data verschuiven naar eigen prioriteit, ik bel bijna nooit en zou meer meer mobilie data hebben 😁

We bijven bij Orange, geen "extreme snelheden" nodig waarmee sommige die hard Telenetters stoefen, alles gaat snel genoeg met de Love Trio snelheid van +-100 Mbps, ook de game Fornite

patrick2
Wijze
Wijze

@YvesK  

Fijn te lezen dat je tevreden bent over Orange. 

Het is inderdaad zo dat iedereen bepaald wat die wil betalen en hoeveel die kan besteden per maand. Als jij persoonlijk die hoge snelheden niet nodig hebt dan heb je de juiste keus gemaakt. 

Soms is het ook niet verkeerd om toch eens te vergelijken om eens te zien of je nog altijd je juiste pakket hebt. Maar op dit moment heb je bij Orange nog altijd het goedkoopste pack ook al is het niet met standaard speed snelheden maar blijkbaar is dat voor jou / jullie genoeg. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen