Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 23h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Kan je via de mobile app de domiciliering van je maandelijkse betaling aanpassen? Zo niet, waar kan dit wel?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey Steph123,
Via de MyOrange (OrangeApp) kan je helaas geen domiciering aanvragen. Via de klantenzone kun je wel je domiciering activeren eenmaal je je hebt ingeschreven in de klantenzone. Ga naar:
Mijn profiel => Betalingsmethode wijzigen => klik domicillering => vul dan iBAN in en klik op bewaren.
Jou aanvraag zal binnen 24 uur behandeld worden en je krijgt een sms eens deze actief is.
Groetjes.
Hey Steph123,
Via de MyOrange (OrangeApp) kan je helaas geen domiciering aanvragen. Via de klantenzone kun je wel je domiciering activeren eenmaal je je hebt ingeschreven in de klantenzone. Ga naar:
Mijn profiel => Betalingsmethode wijzigen => klik domicillering => vul dan iBAN in en klik op bewaren.
Jou aanvraag zal binnen 24 uur behandeld worden en je krijgt een sms eens deze actief is.
Groetjes.
Zullen we morgen eens proberen! Indien niet gelukt houd ik deze topic op de hoogte!