annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliëring aanpassen

Topic gestart op: 21-02-18 23h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Steph123
Aspirant verkenner

Domiciliëring aanpassen

OPGELOST

Hallo

Kan je via de mobile app de domiciliering van je maandelijkse betaling aanpassen? Zo niet, waar kan dit wel?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey Steph123,

Via de MyOrange (OrangeApp) kan je helaas geen domiciering aanvragen. Via de klantenzone kun je wel je domiciering activeren eenmaal je je hebt ingeschreven in de klantenzone. Ga naar:

Mijn profiel => Betalingsmethode wijzigen => klik domicillering => vul dan iBAN in en klik op bewaren.

Jou aanvraag zal binnen 24 uur behandeld worden en je krijgt een sms eens deze actief is.

Groetjes. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey Steph123,

Via de MyOrange (OrangeApp) kan je helaas geen domiciering aanvragen. Via de klantenzone kun je wel je domiciering activeren eenmaal je je hebt ingeschreven in de klantenzone. Ga naar:

Mijn profiel => Betalingsmethode wijzigen => klik domicillering => vul dan iBAN in en klik op bewaren.

Jou aanvraag zal binnen 24 uur behandeld worden en je krijgt een sms eens deze actief is.

Groetjes. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Volgens mij niet via de app, wel op PC via de klantenzone.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Steph123
Aspirant verkenner

Zullen we morgen eens proberen! Indien niet gelukt houd ik deze topic op de hoogte! 

Leden met de meeste pluimen