Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-05-20 12h26
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Doordat mijn app uitsprong, dacht ik dat de betaling voor de herkaadkaart niet was gebeurd en heb ik het nogmaals gedaan. Nu heb ik te veel opgeladen (2x 15 euro). Kan deze tweede herlaadbeurt geannuleerd worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LiselotteS ik vermoed dat als je bedrag al is afgeboekt van je rekening en je je belwaarde en data gehad hebt dat het niet mogelijk is. Je kan de vraag eens stellen aan het Webcare team dat is dus via Messenger. Je kan ook bellen met de klantendienst en daar je vraag eens stellen want hier is geen klantendienst. Dus wij kunnen zo ie zo niet veel doen als advies geven. Via Messenger heb je niet direct antwoord die gaan dat eerst intern door sturen naar de juiste diensten en daarna krijg je een antwoord. Dat kan een paar dagen duren.
@LiselotteS ik vermoed dat als je bedrag al is afgeboekt van je rekening en je je belwaarde en data gehad hebt dat het niet mogelijk is. Je kan de vraag eens stellen aan het Webcare team dat is dus via Messenger. Je kan ook bellen met de klantendienst en daar je vraag eens stellen want hier is geen klantendienst. Dus wij kunnen zo ie zo niet veel doen als advies geven. Via Messenger heb je niet direct antwoord die gaan dat eerst intern door sturen naar de juiste diensten en daarna krijg je een antwoord. Dat kan een paar dagen duren.
Je hebt aangegeven dat uw probleem opgelost is.
Is het ook daadwerkelijk opgelost? Indien ja, zou je dan aub de goedheid willen hebben om hier neer te zetten hoe het opgelost geraakt is? Dat kan namelijk heel nuttige info zijn voor anderen met hetzelfde probleem...
Alvast bedankt 😉