Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Door technische fout herkaadkaart dubbel opgeladen

OPGELOST

Doordat mijn app uitsprong, dacht ik dat de betaling voor de herkaadkaart niet was gebeurd en heb ik het nogmaals gedaan. Nu heb ik te veel opgeladen (2x 15 euro). Kan deze tweede herlaadbeurt geannuleerd worden? 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Highlighted
Leidende sjamaan

@LiselotteS  ik vermoed dat als je bedrag al is afgeboekt van je rekening en je je belwaarde en data gehad hebt dat het niet mogelijk is. Je kan de vraag eens stellen aan het Webcare team dat is dus via Messenger. Je kan ook bellen met de klantendienst en daar je vraag eens stellen want hier is geen klantendienst. Dus wij kunnen zo ie zo niet veel doen als advies geven. Via Messenger heb je niet direct antwoord die gaan dat eerst intern door sturen naar de juiste diensten en daarna krijg je een antwoord. Dat kan een paar dagen duren. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

@LiselotteS 

Je hebt aangegeven dat uw probleem opgelost is.

Is het ook daadwerkelijk opgelost? Indien ja, zou je dan aub de goedheid willen hebben om hier neer te zetten hoe het opgelost geraakt is? Dat kan namelijk heel nuttige info zijn voor anderen met hetzelfde probleem...

Alvast bedankt 😉

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen