annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een nieuw nummer aanvragen

Topic gestart op: 24-06-19 16h32

Antwoorden: 2 antwoorden

iDylan
Aspirant verkenner

Een nieuw nummer aanvragen

Goedeavond

Hoe kan ik bij orange mijn nummer laten aanpassen? Het gaat hierbij wel om een nummer die aangesloten is bij BVV (Brandweer Vereniging Vlaanderen). Ik kan tevens wel gewoon inloggen in de klantenzone.

Mvg

Labels (3)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Goedeavond

Hoe kan ik bij orange mijn nummer laten aanpassen? Het gaat hierbij wel om een nummer die aangesloten is bij BVV (Brandweer Vereniging Vlaanderen). Ik kan tevens wel gewoon inloggen in de klantenzone.

Mvg

Ugh @iDylan,

Bedoel je dat je je Orange-nummer wilt doen veranderen ? Dit zou dus bedoelen dat BVV businessabonnement bij Orange heeft.

Hiervoor dien je de toestemming vragen bij de verantwoordelijke van de nummers bij BVV.

Hiervoor kan je je de Customer Service tribe contacteren, ze doen onmiddelijk het nodige voor je. Je kan je aanvraag ook via een van de Orange-shop doen.

Laat de magische trommel eeuwig klinken,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@iDylan  eigenlijk wil u dus een nummer overzetten wat al bestaat en dat kan. U dient langs te gaan in een shop en dan de aanvraag doen voor overzetting. Houd wel met een aantal zaken rekening. 

* het nummer staat op een vereniging van de brandweer dus waarschijnlijk een groeps abonnement

* indien ja , dient de verantwoordelijke hiervoor toestemming te geven dat het omgezet kan en mag worden 

* indien nee , kan u gewoon langs gaan in een shop. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen