annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Enquete: Orange 'Data sprong' - in de toekomst?

Topic gestart op: 28-01-20 21h10

Antwoorden: 10 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Enquete: Orange 'Data sprong' - in de toekomst?

Bij Base (alleen bij Base), als je je belwaarde niet hebt opgebruikt, dat je de data naar de volgende maand kan overzetten.

Dat heeft 'data Jump' bij Base en dat is alleen in een abonnement aanwezig (15E). Zo kan je de belwaarde of data opgebruiken, die je nodig hebt de volgende maand.

Link Data Jump Base: https://www.base.be/nl/particulieren/campagnes/data-jump.html

Zouden jullie dat ook willen, dat het bij Orange mogelijk is?

Wat denken jullie ervan, van dit idee?

Labels (3)
10 ANTWOORDEN 10
Tonahim
Aspirant verkenner

Ooit kocht ik extra data maar kreeg de dag erna voor kerstmis nog wat data bij. Die kreeg ik niet op voor de termijn verliep, waardoor de hele schijf extra data die ik gekocht had basically verspild was. Dan voel je je gewoon dom dat je ooit data bijgekocht had. Data sprong was toen wel tof geweest...

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tonahim  schreef:

Ooit kocht ik extra data maar kreeg de dag erna voor kerstmis nog wat data bij. Die kreeg ik niet op voor de termijn verliep, waardoor de hele schijf extra data die ik gekocht had basically verspild was. Dan voel je je gewoon dom dat je ooit data bijgekocht had. Data sprong was toen wel tof geweest...


Ja, zulke dingen weet je niet op voorhand hé .. En inderdaad, dan sta je daar te blinken ...

Vooral voor zulke situaties zou het een goede zaak zijn. Zeker indien de provider merkt dat de aangekochte data helemaal niet aangesproken werden zouden ze toch minstens eenmalig overgezet mogen worden naar de volgende periode.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


proximusboyke
Veteraan verkenner

dit was vroeger zo. Belminuten smsjes en later data werde, overgedragen naar de volgende minuten.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Persoonlijk zit ik elke maand ruim over de 20GB , dus in mijn geval zou het niets uitmaken , nu meer data voor Arend zou tof zijn ...

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen