Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-06-18 07h36
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
Kan iemand me zeggen of ik de mogelijkheid om extra datavolume (op smartphone) aan te kopen kan uitschakelen ajb? Kwestie van toch een beetje controle te houden over het internetgebruik van mijn zoon. 😉
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
Kan iemand me zeggen of ik de mogelijkheid om extra datavolume (op smartphone) aan te kopen kan uitschakelen ajb? Kwestie van toch een beetje controle te houden over het internetgebruik van mijn zoon. 😉
Alvast bedankt!
Ugh! @Rova_01
Heeft je zoon een Kolibrie of een Dolfijn tarief? Dat kan je voor dezelfde prijs een type Zen tarief nemen.
Met een Zen tarief kan je enkel je bundel gebruiken. OP=OP.
Meer info kan je hier vinden.
Voor de dierentarieven vanaf Koala is er geen Zen type mogelijk.
Het uitschakelen van de optie om surf herlaadbeurten aan te kopen is niet mogelijk.
Totem
Hallo iedereen,
Alvast bedankt!
Ugh! @Rova_01
Heeft je zoon een Kolibrie of een Dolfijn tarief? Dat kan je voor dezelfde prijs een type Zen tarief nemen.
Met een Zen tarief kan je enkel je bundel gebruiken. OP=OP.
Meer info kan je hier vinden.
Voor de dierentarieven vanaf Koala is er geen Zen type mogelijk.
Het uitschakelen van de optie om surf herlaadbeurten aan te kopen is niet mogelijk.
Totem