annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra payments

Topic gestart op: 06-12-21 23h25

Antwoorden: 3 antwoorden

Kmshnyr
Aspirant verkenner

Extra payments

Hallo iedereen, ik heb een probleem met purchases. In de laatste twee maanden komt te veel keer

orange info: confirmation of your payment of 4.99 euro(s). for more info, check your purchases on orange.be/purchases. 

maar de probleem is ik heb niets gekocht. Laatste twee maanden ik krijg de factuur als 25 euro meer. Ik wil dat niet betaalen want ik heb niets gekocht. Ik wil zien wat is gekocht van mijn abonnement maar orange.be/purchases werkt niet. Ik kan niet verbinden met de website. Ik wil iemand mij te helpen want ik denk dat ik gehackt ben.

Alwast bedankt voor jullie helpen!

Goedenavond.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Kmshnyr  goedemorgen,

als het antwoord van @Cdt24801 je heeft geholpen mag je dat antwoord als 

oplossing accepteren.

Van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kmshnyr 

Je bent niet de enige met dat probleem, ik heb het hier nog al zien passeren.

Reken niet te veel op de diensten van Orange, want hun neus bloedt altijd. Er worden u "multimedia aankopen" gefactureerd. je hebt u zogezegd geabonneerd op een of andere virale dienst. Daar komt Orange niet in tussen.

Hetgeen je onmiddellijk moet en kan doen is in uw instellingen "multimedia aankopen" blokkeren; Je hebt in uw klantenzone een optie om dat uit te zetten. Op die manier kun je nieuwe aankopen alleszins al vermijden.

Voor de reeds gedane (onterechte) uitgaven, dat dien je met de klantendienst van Orange te regelen, daar kunnen wij hier op Tribe niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten.

Wish you luck !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kmshnyr
Aspirant verkenner

Heel erg bedankt voor uw antwoord. Ik raakte in paniek na het zien van de extra betalingen. Ik heb gedaan wat u zei, ik hoop dat ik geen problemen meer heb. bedankt voor alles!

Leden met de meeste pluimen