Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-07-22 02h09
Antwoorden: 10 antwoorden
Afgelopen weken ervaar ik een extreem hoog dataverbruik via mijn flybox. Ongeveer 30 tot 50 keer het normale. De klantendienst van Orange negeert het probleem en zegt simpelweg dat het verbruik klopt. Ondertussen heb ik alles geprobeerd en monitor het verbruik op de voet. Verschillende browsers geprobeerd, nieuwe windows installatie, paswoorden veranderd, wifi uit, modem uit wanneer niet nodig etc. Niets helpt. Wanneer ik nogmaals 10GB extra laad is deze op een uurtje of 2 internetten terug verdwenen. Een bodemloze put. Heeft iemand dezelfde ervaring? Sta nu op het punt om Orange diensten op te zeggen en klacht in te dienen bij de ombudsdienst. Internet is simpelweg onbruikbaar geworden en daar wens ik dus ook niet voor te betalen.