annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facturatie, stopzetting contract.

Topic gestart op: 13-07-20 17h47

Antwoorden: 5 antwoorden

mikeverkens
Gewaardeerd verkenner

Facturatie, stopzetting contract.

Ik heb onlangs 3 maand vroegtijdig abonnement stopgezet. Ik heb opnieuw een toestel gekocht met abonnement. De restwaarde van vorig toestel is €28,87, toch factureerde ze mij maar liefst €211,74 als restwaarde. 

Telefonisch contact opgenomen met facturatie waar ik niet veel wijzer uit geworden ben. 3 maal gebelt, lange wachttijden. Telefonisten die eigenlijk enkel u factuur kunnen bekijken maar niks weten of kunnen. Telkens terug in wacht zodat ze bij hun 'coach' hulp kunnen gaan zoeken. Na drie uur bellen en wachten maar besloten naar Orange shop te gaan.

Daar geraakte ze zelf niet binnen bij de facturatie. Tenslotte zelf weer moeten bellen, nu gaan ze een dossier openen met mijn probleem en kan ik tot 10 werkdagen wachten tot ze het is kunnen bekijken.

Klanditie 0,0!!! Ik hoop snel antwoord te krijgen. Als klant ga ik er ook vanuit anno 2020 dat je kan mailen voor U problemen.

 

 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mikeverkens 

Tussen haakjes, ik zie net je hier nieuw bent. Welkom op Tribe, en hopelijk vind je hier bruikbare informatie om uw probleem te helpen oplossen.

Tribe is een forum waar Orange klanten elkaar helpen door het delen van kennis en ervaring. Hopelijk ook iets voor jou.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen