annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facturatie, stopzetting contract.

Topic gestart op: 13-07-20 17h47

Antwoorden: 5 antwoorden

mikeverkens
Gewaardeerd verkenner

Facturatie, stopzetting contract.

Ik heb onlangs 3 maand vroegtijdig abonnement stopgezet. Ik heb opnieuw een toestel gekocht met abonnement. De restwaarde van vorig toestel is €28,87, toch factureerde ze mij maar liefst €211,74 als restwaarde. 

Telefonisch contact opgenomen met facturatie waar ik niet veel wijzer uit geworden ben. 3 maal gebelt, lange wachttijden. Telefonisten die eigenlijk enkel u factuur kunnen bekijken maar niks weten of kunnen. Telkens terug in wacht zodat ze bij hun 'coach' hulp kunnen gaan zoeken. Na drie uur bellen en wachten maar besloten naar Orange shop te gaan.

Daar geraakte ze zelf niet binnen bij de facturatie. Tenslotte zelf weer moeten bellen, nu gaan ze een dossier openen met mijn probleem en kan ik tot 10 werkdagen wachten tot ze het is kunnen bekijken.

Klanditie 0,0!!! Ik hoop snel antwoord te krijgen. Als klant ga ik er ook vanuit anno 2020 dat je kan mailen voor U problemen.

 

 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mikeverkens 

Mailen met Orange kan niet, maar er is wel een webcare team waarbij je terecht kunt.

Dat team kan je bereiken via messenger en twitter.

Het grote voordeel is dat je niet oneindig aan de lijn moet blijven luisteren naar een enerverend lawaai (noemen ze "muziekje"), je wordt geen 10 keer doorverbonden naar een andere dienst die het dan toch ook niet weet. Maar het allerbelangrijkste is dat men op die manier de tijd heeft om met collega's de zaak te bekijken, de juiste dienst te raadplegen om uiteindelijk een gefundeerd en correct antwoord te krijgen.

Het enige nadeel dat soms wel enkele dagen kan duren alvorens een antwoord te krijgen, naargelang de aard van de vraag / het probleem.

Ik persoonlijk heb reeds verschillende keren op die manier contact opgenomen en steeds een afdoend antwoord gekregen.

Give it a try !!

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


mikeverkens
Gewaardeerd verkenner

Spoiler
Hoe neem ik dan contact op via messenger? Alvast bedankt voor de tip!!!!! 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@mikeverkens  goedemorgen,

de link vind je hier

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Via facebook. @mikeverkens 

Een privé bericht

Leden met de meeste pluimen