Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-07-20 17h47
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb onlangs 3 maand vroegtijdig abonnement stopgezet. Ik heb opnieuw een toestel gekocht met abonnement. De restwaarde van vorig toestel is €28,87, toch factureerde ze mij maar liefst €211,74 als restwaarde.
Telefonisch contact opgenomen met facturatie waar ik niet veel wijzer uit geworden ben. 3 maal gebelt, lange wachttijden. Telefonisten die eigenlijk enkel u factuur kunnen bekijken maar niks weten of kunnen. Telkens terug in wacht zodat ze bij hun 'coach' hulp kunnen gaan zoeken. Na drie uur bellen en wachten maar besloten naar Orange shop te gaan.
Daar geraakte ze zelf niet binnen bij de facturatie. Tenslotte zelf weer moeten bellen, nu gaan ze een dossier openen met mijn probleem en kan ik tot 10 werkdagen wachten tot ze het is kunnen bekijken.
Klanditie 0,0!!! Ik hoop snel antwoord te krijgen. Als klant ga ik er ook vanuit anno 2020 dat je kan mailen voor U problemen.
Tussen haakjes, ik zie net je hier nieuw bent. Welkom op Tribe, en hopelijk vind je hier bruikbare informatie om uw probleem te helpen oplossen.
Tribe is een forum waar Orange klanten elkaar helpen door het delen van kennis en ervaring. Hopelijk ook iets voor jou.