annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facturatiedienst contacteren per E-mail zodat ik bijlages kan toevoegen

Topic gestart op: 30-01-24 22h55

Antwoorden: 10 antwoorden

Kuntjoro
Aspirant verkenner

Facturatiedienst contacteren per E-mail zodat ik bijlages kan toevoegen

Kan er iemand mij een email adres bezorgen zodat ik de facturatiedeinst kan contacteren ?

Neen ik ga niet bellen want ik kan geen bijlages meesturen en nee ik ga niet alles afdrukken en een brief schrijven en die op de post doen (ervaringen bpost zijn niet goed).

We leven in de 21ste eeuw, email of contactformulier waar je bijlages aan hangt kan ook werken.

Dank bij voorbaat !

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
phil48
Leidende verkenner

Telenet heeft ook een whatsapp account, misschien een idee voor Orange? Zou een mooie introductie zijn in de moderne tijden als ook zij zo'n bedrijfsaccount zouden opstarten, dan kunnen klanten als Kuntjoro hen ook via die weg bereiken.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kuntjoro 

Dit forum wordt inderdaad beheerd door Orange, in die zin dat de Community Manager (de CM in het kort) iemand van Orange is.

Maar daar stopt het. De taak van de CM is het forum in goede banen leiden. Dus niet de klantendienst vervangen ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Kuntjoro een goedemorgen,

het is zoals @Cdt24801 al schrijft.

Je kan via de telefoon misschien een andere optie krijgen, proberen waard.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kuntjoro 

Als je niet wil bellen of schrijven (brief) blijft er enkel een fysiek bezoek aan een Orange shop over. 

Er is een tijdje een chat module geweest, maar die is intussen ook alweer afgevoerd.

Verder aandringen heeft geen zin, wij zijn hier ook allemaal gewone klanten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kuntjoro
Aspirant verkenner

Beste,

Dank voor het antwoord, ik ben ook maar een gewone klant en niets anders.  Zoals verteld wil ik wat bijlages delen met de facturatiedienst hoe kan ik dit doen bij een fysiek bezoek ?   Moet ik mijn desktop meenemen of een USB stick ?  Kleine nota, ben eveneens slecht te been maar ik ben het eens dat dit misschien geen goed excuus is.  Welk bedrijf heeft geen email adres of geen contactformulier om bijlages te delen ?  Dit is het eerste dat ik tegenkom sinds vele jaren.   Ik ga hun telefonisch contacteren en achter een email adres vragen.

BTW --> Op deze website kan ik wel 3 bijlages toevoegen met max. grootte 5Mbytes, wordt dit beheerd door Orange of niet ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen