Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-05-21 00h37
Antwoorden: 2 antwoorden
… als ex-mobiele klant & huidig internetklant.
Hoe werkt dat?
Mobiele login werkt niet meer, internet login wel maar dan loopt de hele klantenzone weer de mist in. Zie bijlage.
😕
Je kan het ook eens testen via ITSME. Als dat ook geen resultaat geeft, dan raad ik je aan wat @patrick2 heeft voorgesteld.
Als je probeert in te loggen met je huidige email adres kan het zijn dat daar iets mis loopt op je profiel. Kan zijn dat er achterliggend nog iets door loopt door de wijzigingen die er gedaan zijn.
Moest je geen verbetering ervaren tegen volgende week dan zou ik de klantendienst bellen of het webcare team raadplegen. Het webcare team is te bereiken via Messenger maar je dient een Facebook account te hebben. Als je twitter hebt kan je dat ook gebruiken en een berichtje sturen.
Zou daarin ook dit screenshot mee geven zodat ze zien welke meldingen je krijgt. Ze kunnen dan je oude account eruit halen , je profiel opschonen zodat je dan weer met je huidige email adres je kan registreren.