annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur 1 maand later

Topic gestart op: 24-08-21 22h52

Antwoorden: 3 antwoorden

Xrvx3
Aspirant verkenner

Factuur 1 maand later

Ik heb afgelopen maand mijn factuur betaald die komt altijd de 28e en dan betaal ik die ook. Nu heb ik 28 juli gewoon betaald en nu zou er in principe een factuur moeten komen op 28 augustus. Alleen staat er in de app dat onze volgende factuur komt rond de 28e van SEPTEMBER. Weet iemand misschien waardoor dit kan komen.  

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

@Xrvx3 Bij mij was het ook zo , als ik de app moest geloven had ik de factuur van september niet , gezien er staat , dat mijn volgende factuur rond 5 oktober pas was , maar ik heb toch deze week mijn september factuur gekregen , dus zal inderdaad een foute aanduiding zijn.

 

Groeten,

bigM

Gregory
Wijze
Wijze

Ik zie dat ook, @Xrvx3 

Ik vermoed dat de factuur dan al enigzins klaarstaat, maar nog niet zichtbaar is. En dan wordt de volgende factuurdatum aangekondigd.

Het is een fout in hun programma, niets meer of minder

patrick2
Wijze
Wijze

@Xrvx3  

Toevallig heb ik ook zo een melding gezien , uw factuur ontvangt u rond .....september. Maar hier komt de factuur iets eerder dan de 28ste en een paar dagen later zag ik effectief gewoon de factuur van deze maand. Nu net eens gezien en in de app staat nu , uw volgende factuur ontvangt u rond ....september. ( meestal is het rond de 21ste ) . Ik vermoed dat er ergens iets mis gaat met de meldingen maar maak je niet druk om de betalingen. Die zullen gewoon maandelijks van je rekening gaan daar zullen de meldingen niet verkeerd gaan , zoals altijd 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen