annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur buiten gebruik

Topic gestart op: 29-06-22 07h57

Antwoorden: 11 antwoorden

Isabel1987
Gewaardeerd verkenner

Factuur buiten gebruik

Hallo allemaal

Mijn factuur ging afgelopen maand plots van 9 euro naar -maar liefst- iets meer dan 43 euro!

Ik heb in geen jaren zo'n hoge factuur ontvangen en dit zou zijn door kosten buiten mijn abonnement, gelinkt aan mobiel data verbruik in NL. Iets meer dan 2GB.

Bijzonder vreemd want voor dezelfde periode heb ik nog meer dan 2GB niet verbruikte data binnen mijn bundel...

Mijn vriend en ik pendelen al jaren tussen BE en NL, ik verbruik dus al jaren mijn data in NL en heb nog nooit moeten extra betalen hiervoor.

Er lijkt wat mis, maar een Orange klantendienst hierover bereiken is blijkbaar moeilijk.

Iemand hier die me kan helpen?

Labels (4)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Weet dat het verbruik in het buitenland niet direct bijgewerkt wordt in My Orange, @Isabel1987 

Je zult over je 2 GB gegaan zijn

Hoe kan ik mijn verbruik controleren? | Orange België

De verwerking van bepaalde soorten gebruik, bijvoorbeeld bellen in het buitenland, kan wat vertraging oplopen. De informatie toont enkel het verbruik van de kaart waarmee je de dienst raadpleegt. De diensten om je verbruik te controleren zijn louter informatief en vervangen de factuur niet.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Het enige wat ik weet is dat als je een Go Extreme abonnement hebt ( evt de Special Edition) is dat sedert 19/06/2022 de abonnementsvoorwaarden gewijzigd zijn

ipv van 60 GB ( Belgie + EU) wordt het

70 GB Belgie

40 GB EU.  Boven de 40 GB kost het 0.0018 EUR/MB 

Zou het kunnen verklaren @Isabel1987 

0 pluimen
Isabel1987
Gewaardeerd verkenner

Dag Gregory

Ik verbruik amper 2 GB data per maand, meestal zelfs maar 1 GB dus hier ligt het niet aan 🙂
Toch bedankt voor de tip!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan zul je toch de klantendienst moeten contacteren @Isabel1987 

Laat weten wat het was

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

hallo

vanaf 1 juni  worden de MMSjes aangerekend, dus een sms versturen met fofo wordt automatisch overgezet in een MMS en dat kan (door die foto) een aardig bedragje worden

verder is roaming in NL gratis en kan je jouw bundel zoals in België gebruiken

euch groetjes 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen