Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-21 13h09
Antwoorden: 12 antwoorden
Is het normaal dat een factuur dagen later binnen komt dan de datum die genoemd wordt in de orange app?
Dat ligt er aan hoe je dat bedoeld. Mijn factuur komt altijd later dan dat de facturatie cycles is afgesloten.
Dus als voorbeeld :
je facturatie loopt van de eerste tot de laatste dag van de maand. Dan kan het dus perfect zijn dat je factuur de tiende van de maand erachter zichtbaar is.
Dit heeft er mee te maken dat er nog een aantal berekeningen gedaan worden denk aan , bellen of verbruik buiten de bundel , overschreden data limieten , aankopen die je gedaan hebt via de Orange factuur ( multimedia aankopen ). Op die manier word dan alles berekend en krijg je dus de tiende je echt factuur. Alles wat pro rata berekend wordt zal dus dan echt verrekend worden.
Mijn facturatie cyclus loopt van de 28ste tot de 27ste de maand erop. Mijn bedrag wordt dan pas de 14e van die nieuwe maand afgeschreven. Mijn factuur krijg ik dus binnen nu en enkel dagen te zien , terwijl ik al twee weken verder ben.
@HechamJ Als dat zo is zou ik eens naar nr 5000 bellen en het vermelden en mocht dat zo zijn heb je altijd tijd genoeg om te betalen .
De betaal eind periode staat op op je factuur (je hebt tijd tot een bepaalde datum)
En je kan direct betalen via de app.
fijne groeten .😉