annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur myorange app

Topic gestart op: 15-05-23 07h31

Antwoorden: 2 antwoorden

gseg
Aspirant verkenner

Factuur myorange app

Hey Tribe leden,

 

iemand die hier ook merkt dat je via de myorange app je factuur soms langer dan een week niet kan betalen? Eerst staat er "direct debit", dan "paid" (terwijl ik ze nog niet heb betaald) en dan overdue.. Dit is zeer vervelend, dit heeft zelfs tot een extra 10 euro administratieve kosten geleid, waar ik het persoonlijk niet mee eens ben want er werd dan ook gesproken van dat dit een tweede herinnering was terwijl er in mijn mails maar 1 staat. Factuur is nu wel betaald maar dit is toch wel wraakroepend.

 

Iemand enig idee hoe men Orange zelf hierover kan contacteren zonder aan de telefoon te hangen? Die app kan handig zijn, maar het belangrijkste daarin laten ze jou toch wel wat in de wind staan naar mijn ervaring, wat best wel jammer is.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

Als je problemen hebt via de Orange app die probeert je bank app op te starten - dan schrijf je toch gewoon over ?  Niet zeker dat het aan My Orange ligt.   Kan ook ergens in de instellingen van je telefoon zitten.  Kan geen excuus zijn

Ik betaal altijd per overschrijving

Je kunt ook met domiciliëring werken - hoef je je bankapp zelfs niet op te starten

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Dit is heel vervelend voor u. Ik heb destijds besloten en gevraagd om de factuur per post op tijd op te sturen en zo heb ik geen problemen meer.

Heb je extra geld betaald en dat was niet nodig?! 

Je hebt je bankrekeningsuitreksels nog met de juiste datum van betaling?

Neem gratis contact op met ombudstelecom  dit is voor alle telefoon providers, proximus, telenet, orange,.... op het nummer **bleep** en anders surf je naar hun website.

Als Orange jou niet wil/kan,  helpen, dan lossen zei het zeker op.

Hou alle papiere documenten, berichten, screenshots,.... bij ter bewijs.

 

Mvg

En succes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen