Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-20 16h25
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag ontving ik bericht dat mijn laatste factuur online stond. Bij controle zag ik dat voor de fixed Phone een bedrag van 15€ aangerekend staat. Volgens contract was dit 10€. Waar kan ik klacht neerleggen over het teveel betaald?
Zelfs een verhoging v
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk dat dit een verkeerde interpretatie van mij is.
Totaalbedrag klop wel. Factuur toont in feite geen apart bedrag voor Fixed Phone. Normaal betaal ik voor internet+tv 49€ + 2xgsm + Fixed Phone.
Er staat een bedrag voor TV op van 15€ en niets specifiek over gewone telefoon. Voor internet staat een bedrag van 44€ samen met tv geeft dat een bedrag van 59€. Dat is dan dezelfde prijs als internet+tv en fixed Phone.
Waarom dan de factuur zo onoverzichtelijk maken?
Ik zou eerst naar de klantendienst bellen. Misschien is dit een vergissing,
Denk dat dit een verkeerde interpretatie van mij is.
Totaalbedrag klop wel. Factuur toont in feite geen apart bedrag voor Fixed Phone. Normaal betaal ik voor internet+tv 49€ + 2xgsm + Fixed Phone.
Er staat een bedrag voor TV op van 15€ en niets specifiek over gewone telefoon. Voor internet staat een bedrag van 44€ samen met tv geeft dat een bedrag van 59€. Dat is dan dezelfde prijs als internet+tv en fixed Phone.
Waarom dan de factuur zo onoverzichtelijk maken?
@Mik01 Fixed phone gaat over internet dacht ik
In My Orange kun je de facturen zien. Per factuur kun je de globale factuur zien of de gedetailleerde factuur
Wat er in de mail toekomt is de globale factuur
@Gregory schreef:
@Mik01 Fixed phone gaat over internet dacht ik
In My Orange kun je de facturen zien. Per factuur kun je de globale factuur zien of de gedetailleerde factuur
Wat er in de mail toekomt is de globale factuur
Heel juist, en velen weten dat niet of staan er niet bij stil. En die gedetailleerde factuur kun je uiteraard downloaden vanuit uw klantenzone. Ook via de app op de foon.
Al was het maar om eens uw eigen gedrag na te gaan wat je de voorbije maand allemaal gedaan hebt. Echt alles staat erin, datum, uur en nummer van de bestemmeling van elke sms en elk foontje bvb ...
Opgelet, het dataverkeer staat er niet gedetailleerd in, daarvoor moet je in de historiek van uw browser gaan kijken.