annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur voor niet teruggezonden materiaal internet & TV?

Topic gestart op: 04-02-19 11h49

Antwoorden: 9 antwoorden

FritzzZZzz
Gewaardeerd verkenner

Factuur voor niet teruggezonden materiaal internet & TV?

hallo, ik zit met een probleem dat niet opgelost geraakt via de klantendienst of via de winkel dus nu probeer ik het via deze weg

eind oktober 2017 zeg ik mijn tv en internet abbo op bij Orange, op 15/11 stuur ik mijn decoder en modem via Bpost (bewijs van Bpost heb ik in mijn bezit) terug naar Orange op 28/12/2017 kreeg ik een factuur voor het betalen van 60€ (kosten niet teruggave modem), op dat moment was ik op verlof.

na thuiskomst (na 07/01) ben ik mij naar de Orange winkel in Knokke-Heist gegaan met mijn bewijs van verzending van Bpost, de medewerker contacteerde Orange en ik kreeg de melding dat alles in orde was en ik de factuur mocht negeren

16 januari een eerste herinnering, zelf contact genomen met Orange klantendienst, opnieuw kreeg ik de melding dat alles geregeld was en ik de factuur mocht negeren, dit zou bevestigd worden via mail, wel nooit mail ontvangen

24 januari een tweede herinnering (+10€ administratieve kosten), opnieuw naar de winkel in Knokke-Heist, een andere medewerker neemt opnieuw contact met Orange, neemt nu ook een copy van mijn verzend bewijs van Bpost en opnieuw krijg ik de bevestiging dat alles ok is en ik de factuur mag negeren

04 februari een derde herinnering, nu weet ik het niet meer,

vandaag nog eens met de klantendienst gebeld, zij hebben tot op heden geen weet van een Bpost bewijs (zie bijlage) van verzending, alhoewel het op 25 januari in de Orange winkel te Knokke-Heist door de medewerking werd gekopieerd en doorgestuurd naar Orange

dus graag dringend hulp a.u.b.

lutin guido zonnestraat 20 8930 Menen Orange klantnummer: 1.6227135

lutin.guido@gmail.com

Labels (3)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
FritzzZZzz
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de reactie

ondertussen nog es in de winkel geweest 

daar hebben ze na telefonisch contactet Orange een klacht doorgemaild naar Orange en mij in CC gezet met nog eens een kopy van mijn Bpost bewijs

nu zijn we meer dan een week ver en tot dusver niks meer gehoord

dus hopelijk is het opgelost

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt voor de reactie

ondertussen nog es in de winkel geweest 

daar hebben ze na telefonisch contactet Orange een klacht doorgemaild naar Orange en mij in CC gezet met nog eens een kopy van mijn Bpost bewijs

nu zijn we meer dan een week ver en tot dusver niks meer gehoord

dus hopelijk is het opgelost

 

Ugh @FritzzZZzz,

 

De Orange-stamleden vertelden me dat je dossier succesvol behandeld is. Er staat geen kost meer open. Je zou geen herinneringen mogen ontvangen :-)!

 

Bedankt voor je bizongeduld!

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totems Groet🏹

FritzzZZzz
Gewaardeerd verkenner

@ grote totem Deze namiddag via Bpost een 4de herinneringen navragen met dreiging met een incasso bureau 😟🙄 Pfffffff man man man miserie miserie
0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @FritzzZZzz,

 

:-(, Totem vindt  het heel jammer dat je dit hebt moeten ervaren. Nu zou het intussen inorde moeten zijn! Geen brieven meer!

 

In je dromen ben je vrij

🏹 Totems Groet 🏹

 

 

@ grote totem Deze namiddag via Bpost een 4de herinneringen navragen met dreiging met een incasso bureau 😟🙄 Pfffffff man man man miserie miserie
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen