annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox te beperkte GB

Topic gestart op: 03-04-20 18h07

Antwoorden: 17 antwoorden

pievdb
Ervaren verkenner

Flybox te beperkte GB

OPGELOST

Hi All,

Bij aankoop flybox (39euro) stond als je binnen het jaar opzegt de box moet verder afbetalen elke maand minder naargelang je in dat jaar klant bent.... heeft iemand nog die aflostabel van de flybox hoeveel ik moet betalen als ik opzeg na de 4de maand? Ik vind 150 gb zeeeer weinig.... ik werk in de dag en zit na 14 dagen al op men limiet en wacht dan nog met tv kijken tot 18 uur. 14 dagen internet, 14 dagen smalband dat zo traag is dat mijn app 5 min moest downloaden en mijn mail met bijlage er 40!!! minuten moest doen om verstuurd te worden! Nu hoor ik wel maar mag niks zeggen dat er vanaf maandag 6 april er wel 50 gb extra data komt voor de flybox 😉 voor mij jammer maar veeeeel te laat dan heb ik men tadaam box. betaalde liever iets meer per maand dan dit veeeel te lage GB verbruik! Verder werkte de flybox wel super goed was er wel content mee.... maar kijken en surfen met timing van minuten en gb is niets voor mij 🙂

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @pievdb ,

De aflossingstabel is letterlijk de €90 korting delen door 12 maand. 

De flybox kost €129, met een jaarabonnement is deze €39. Dus €90 korting, stop je na een half jaar betaal je bijvoorbeeld nog €45 restwaarde.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
digiboy40
Leidende verkenner

Ik ben reeds 6 jaar klant bij Orange. Ik surf via de Orange Flybox en krijg daarvoor 50 GB in de piekuren en 100 GB in de daluren en weekends. Wat ik niet eerlijk vind: ik betaal voor 150 GB/maand data, maar als de 50GB zijn opgebruikt in de piekuren kan je ook de resterende data in de daluren (100 GB) niet meer gebruiken. M.a.w: je bent alle data kwijt van de daluren. Toch heeft de klant daarvoor betaald! Je kan wel "herladen" maar dan betaal je nog eens extra. Data betalen en het niet kunnen gebruiken? Lijkt me een probleem! Internet via de Kabel is bij mij niet mogelijk: er ligt geen kabel want heb satelliet tv. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pievdb  eigenlijk had je beste dit uitgezocht voor je de flybox bestelde ( oke de corona crisis heeft niemand aan zien komen dus dat tel ik zeker niet mee ) Maar misschien was het handiger geweest dit op voorhand te berekenen. Nu heb je een restwaarde die wil betalen aan je box , wat ik aan de ene kant wel begrijp hoor. Maar wil ook niet snel beoordelen dus misschien kwam je voor die tijd wel heel goed uit met je surf volume. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pievdb
Ervaren verkenner

idd zeg ook niet dat hun fout is het past idd niet vr mij persoonlijk.... ik ben een kabelknipper dus kijk tv ect via app en totaal geen zicht op mijn verbruik omdat in vroeger altijd ongelimiteerd was.... wou is gierig doen en komt meestal duurder uit..., komt dan men volgende vraag.... hoeveel ga me dat kosten.... iemand te lijst van de aflossingstabel vn de flybox ?Zeg het verder ist wel een topproduct ... just is just 😉

TomB
Orange-werknemer

Beste @pievdb ,

De aflossingstabel is letterlijk de €90 korting delen door 12 maand. 

De flybox kost €129, met een jaarabonnement is deze €39. Dus €90 korting, stop je na een half jaar betaal je bijvoorbeeld nog €45 restwaarde.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen