annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutieve gegevens in de klantenzone

Topic gestart op: 19-06-19 03h02

Antwoorden: 3 antwoorden

Jigglypuff
Aspirant verkenner

Foutieve gegevens in de klantenzone

OPGELOST

Om de een of andere reden staat er een foutief facturatie e-mailadres vermeld in mijn klantenzone en ik kan het niet veranderen.
Het word moeilijk als ik mailadressen moet gaan gebruiken die orange zelf toewijst aan klanten zonder dat ik het weet.
Er is door mij maar 1 mailadres doorgegeven en het is niet datgene dat nu in mijn klantenzone vermeld staat.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Jigglypuff  kan u eens zien in mijn profiel ? Daar kan u vanaf heden veel dingen aanpassen waaronder ook het email adres. 

Klantenzone openen dan naar mijn profiel , laatste tabblad wat er staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Jigglypuff  kan u eens zien in mijn profiel ? Daar kan u vanaf heden veel dingen aanpassen waaronder ook het email adres. 

Klantenzone openen dan naar mijn profiel , laatste tabblad wat er staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jigglypuff
Aspirant verkenner

Het is het voorlaatste tabblad (het laatste is orange thank you) en waarom zou ik dit hier vermelden als ik het kan veranderen ?

Er staat letterlijk in mijn vorige bericht ''en ik kan het niet veranderen'', de site laat me niet toe het te veranderen, al geprobeerd.

hetzelfde probleem met betaalmethode, er staat via overschrijving maar heb het proberen wijzigen naar domiciliëring en dat blijft ook onaangepast op via overschrijving staan.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Jigglypuff 

Normaal moet je dat kunnen wijzigen, ik heb dit getest in mijn profiel en dat lukt.
Anders eens contact opnemen met Orange via 5000 of Fb en het probleem even uitleggen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen