Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-06-19 03h02
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Om de een of andere reden staat er een foutief facturatie e-mailadres vermeld in mijn klantenzone en ik kan het niet veranderen.
Het word moeilijk als ik mailadressen moet gaan gebruiken die orange zelf toewijst aan klanten zonder dat ik het weet.
Er is door mij maar 1 mailadres doorgegeven en het is niet datgene dat nu in mijn klantenzone vermeld staat.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Jigglypuff kan u eens zien in mijn profiel ? Daar kan u vanaf heden veel dingen aanpassen waaronder ook het email adres.
Klantenzone openen dan naar mijn profiel , laatste tabblad wat er staat.
@Jigglypuff kan u eens zien in mijn profiel ? Daar kan u vanaf heden veel dingen aanpassen waaronder ook het email adres.
Klantenzone openen dan naar mijn profiel , laatste tabblad wat er staat.
Het is het voorlaatste tabblad (het laatste is orange thank you) en waarom zou ik dit hier vermelden als ik het kan veranderen ?
Er staat letterlijk in mijn vorige bericht ''en ik kan het niet veranderen'', de site laat me niet toe het te veranderen, al geprobeerd.
hetzelfde probleem met betaalmethode, er staat via overschrijving maar heb het proberen wijzigen naar domiciliëring en dat blijft ook onaangepast op via overschrijving staan.
Normaal moet je dat kunnen wijzigen, ik heb dit getest in mijn profiel en dat lukt.
Anders eens contact opnemen met Orange via 5000 of Fb en het probleem even uitleggen.