Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-19 22h07
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zit met een bizar probleem.
Graag zou ik voor mijn gezin 3 Zen abonnementen willen afsluiten via de Orange website.
Maar om de bestelling te kunnen voltooien moet ik een 10-cijferig GSM-nummer opgeven (zie bijlage).
EN dat heb ik niet! Het was juist de hele opzet dat ik een Belgisch gsm-nummer+abonnement wil aanschaffen!
Ik heb een belgisch vast nummer en een nederlands gsm-nummer (omdat ik daar werk).
Maw. Ik moet een gsm-nummer hebben om een gsm-nummer te kunnen krijgen???
Graag hulp met deze kafkaiaanse toestan waar ik nu in verzeild ben geraakt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is uiteindelijk gelukt...
Ik had een biref gekregen om te activeren. Maar er was iets niet goed gegaan bij Orange.
Gebeld en nog eens gebeld en uiteindelijk was het in orde.
Kortom, mijn 3 abonnementen werken!
Einde goed - al goed.
@Stanislas het geen wat u bedoeld is dat er een 10 cijferig Belgisch contactnummer moet komen. Dit heeft er mee te maken dat u een cotact telefoonnummer in geeft waar men met vragen u kan contacteren. Op dit moment heeft u dus geen Belgisch gsm nummer maar een nederlands nummer en dat wordt jammer genoeg niet aanvaard in de online versie. Dit in verband met een bepaalde wet voor de telecomoperatoren. Beste wat u kan is naar een shop gaan van Orange en daar alles in orde laten maken of u kan eventueel iemand anders zijn nummer gebruiken als contact telefoonnummer.
Dank voor het antwoord!
Maar ik heb een vast nummer? Hoe moeilijk kan het zijn om dat ook toe te laten?
Dan ben ik nog niets eens klant en dan begint dit? Nu ben ik geen bedrijfsleider, maar naar mijn inzicht is dit absurt en klantonvriendelijk. Het geeft ook de indruk dat ik door hoepels moet springen om klant te mogen worden...
En als ik naar een telecom winkel moet, dan is het zeer goed mogelijk dat iemand voor een product van de concurrentie gaat. Dus op het gebied van verkoop bijzonder onhandig.
Naar mijn mening heeft iemand een steekje laten vallen bij Orange, en zou het een goed idee zijn om hier eens naar te kijken.
Uiteindelijk de klantendienst gebeld. Ook daar moest ik een geldig gsm-nummer opgeven....
Dan maar een fake nummer ingevoerd en iemand aan de lijn gekregen.
Na wat uitleg stelde ze daar zelf vast dat dit absurd is (maar of er ook iets aan gedaan wordt?).
De oplossing: het nummer van iemand anders invoeren?!
Of naar een orange shop gaan (waarom dan on-line voorzien?).
Mijn oplossing: een fake nummer invoeren en kijken hoe dit afloopt.
Als hier iemand contact heeft met met mensen die bij Orange werken en die de juiste routes kennen, dan zou ik willen vragen om hier eens naar te laten kijken. Het is slechte markering/verkoop.
@Stanislas het is zo je bij elke online versie van bestelling , dus ook bij de concurrentie , een geldig Belgisch GSM nummer moet invoeren. Hopelijk loopt het nu goed af met de stappen die u wil overlopen maar de beste stap is nog altijd naar de shop te gaan. Weet dat het niet fijn is maar er is geen andere manier moest u geen nummer hebben om in te geven. Het ingeven van nummers in de online versie zijn ook beveiligingen voor de operatoren en zo proberen ze ook fake mensen of accounts te ontlopen natuurlijk.