Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-04-21 14h31
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb het gevoel dat mijn gb soms snel opgebruikt word ,heeft daar nog iemand last van , al zit ik maar een half uurtje op internet dan is er naar mijn gedacht veel weg van mijn gb ,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
(1) Je kunt je mobiele data afzetten en aanzetten als je ze nodig hebt - doe ik altijd
(2) Als je mobiele data aanstaat, heb je ook van die background apps die je 4G kunnen gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan de mail ( niet outlook voor zover ik kan zien maar de standaard mail app op de iPhone)
Je kunt per app de mobiele data ook afzetten
Alvast bedankt @Gregory voor de mooie uitleg zal da es toepassen
Fijne dag nog
Ik heb daar bij geen probleem hoor. Groetjes
(1) Je kunt je mobiele data afzetten en aanzetten als je ze nodig hebt - doe ik altijd
(2) Als je mobiele data aanstaat, heb je ook van die background apps die je 4G kunnen gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan de mail ( niet outlook voor zover ik kan zien maar de standaard mail app op de iPhone)
Je kunt per app de mobiele data ook afzetten
Alvast bedankt @Gregory voor de mooie uitleg zal da es toepassen
Fijne dag nog
Wil er nog aan toevoegen, @Heidi2 dat ik op de iphone een batterij besparings modus gebruik. Die zet alle background activiteit af. WhatsApp en Duo Mobile komen nog wel door