Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-10-21 13h49
Antwoorden: 12 antwoorden
We hebben op dit ogenblik een Love Pack met daarin 2 Dolfijnen (2,5 u bellen en 1,5 GB data voor € 15 per Dolfijn). Als trouwe klant (meer dan 20 jaar) krijgen we ook elke maand 2 u gratis bellen naar vaste lijnen en 1,5 GB bovenop de 1,5 GB van de Dolfijn, wat goed van pas komt.
We worden nu automatisch overgezet naar een Go Plus die € 20/maand kost (met een korting gedurende 6 maanden). Akkoord, die heeft meer data (10 GB) en onbeperkt bellen maar wij hebben dat niet nodig. Het huidig abonnement behouden kan ook niet (Dolfijn werd nochtans tot vorig jaar gecommercialiseerd).
We kunnen eventueel een wijziging naar Go Lite doen. Dan hebben we opnieuw 2,5 u bellen en 1,5 GB data. Helaas gaan daarbij de hierboven vermelde getrouwheidsvoordelen verloren. Eigenlijk worden we dus gedwongen om een duurdere formule te nemen als we evenveel belminuten en data willen hebben.
Beste Tom,
Volgens de communicatie die ik ontvangen heb betaal ik nu 12,4€ per abonnement (Dolfijn Pro). Go Plus Pro komt op 16,53€. Gedurende 6 maanden betaal ik wel nog hetzelfde tarief voor het nieuwe abonnement, maar daarna lijkt me dat toch 33% duurder?
Beste @MaartenDM ,
Oh bij klanten met een BTW nr is deze korting idd niet van toepassing.
Mijn excuses maar dit had ik niet begrepen bij de bovenstaande berichten.
Dan heeft u inderdaad gelijk.
Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker
Ik zit in hetzelfde schuitje, ongevraagd word ik overgezet op een nieuw(duurder) abonnement. Ik genoot van het packvoordeel (1,5GB+1,5GB) wat voldoende is, met maar 1,5GB kom ik er niet.
Wat is de logica dat particulieren €4 korting krijgen en zelfstandigen niet? Het lijkt me wel het minste dat voor bestaande klanten met btw nr ook minstens deze korting toegepast wordt.
Ben je toevallig als zelfstandige bij Orange ingeschreven ?
Ja, dat klopt.