Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-19 11h38
Antwoorden: 49 antwoorden
Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.
Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.
Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.
Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.
Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.
Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!
Voor wat mijn abo beteft vöör die aanbieding:
In mijn auto had ik een Kolibrie abo en voor mijn gsm een Dolfijn abo.
Mijn Dolfijn zou ge-upgraded worden naar een Koala met behoud van prijs zijnde 15 Euro en dit levenslang! Kon mijn oren bijna niet geloven.
Dit op zich is ook al een bewijs dat ik wel degelijk contact had met dat speciale nummer.
Ben in de winkel binnen gestapt en die mens heeft de klantendienst gebeld.
Ik heb een dossier nummer gekregen dus dat word uitgezocht.
Nu begin ik te denken dat die actie enkel voor oudere mensen bedoeld was, wij leven toch niet lang meer hé, ik ben 78!
Omdat ik nu Bleutooth heb in de nieuwe wagen heb ik dat Kolibrie abo opgezegd.
Respectabele leeftijd, hoop dat ik die ook nog haal zo gezond van geest
In ieder geval, je hebt nu een dossier lopen bij de klantendienst, nu is het afwachten. Good luck
Kreeg net de vraag van het community team of ik al een antwoord op mijn vraag heb. Jammer genoeg kan ik op die mail niet antwoorden omdat het een no reply adres blijkt te zijn. Waarom een vraag stellen als die niet kan beantwoord worden?
En nu vragen ze of ik de klantendienst zou aanbevelen bij familie en vrienden, maar ik heb nog geen antwoord gekregen!
Voorlopig hou ik dat in beraad.
@Aalterse-Willy schreef:
En nu vragen ze of ik de klantendienst zou aanbevelen bij familie en vrienden, maar ik heb nog geen antwoord gekregen!
Voorlopig hou ik dat in beraad.
Dat is heel bizar, van zoiets heb ik nog nooit gehoord ... Even @Totem vragen of dit een normale gang van zaken is ... Net zoals die vorige mail ...