annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen korting ontvangen, hoewel beloofd?

Topic gestart op: 06-02-19 11h38

Antwoorden: 49 antwoorden

Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Geen korting ontvangen, hoewel beloofd?

Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.

Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde  dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.

Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.

Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.

 

Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.

Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!

 

Labels (3)
0 pluimen
49 ANTWOORDEN 49
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Facebook of twitter heb ik niet naar welk mailadres kan ik antwoorden?

Ugh @Aalterse-Willy,


Via deze link.
 

Het regent kleurrijke pluimen

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Heb het formulier ingevuld en wacht nu drie dagen op een telefoontje.

Hopelijk doet Orange wat ze beloven.

0 pluimen
Cleopatra
Veteraan verkenner

En? verder geholpen?

 

Groetjes

CLEO

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Die drie dagen zijn wel een beetje uitgelopen maar vandaag kreeg ik een telefoontje van een medewerker van Orange. De naam heb ik niet kunnen verstaan.

Jammer genoeg kunnen ze niets terugvinden in mijn dossier over die korting, toch was die reclame daar en werd mijn abbo veranderd na een telefoontje van Orange.

Nu kreeg ik te horen dat ik gedurende zes maanden een korting van 25% zou krijgen, deze kan ik verlengen met nog eens zes maanden maar daar moet ik zelf voor zorgen!!!!

Rare bedoening vind ik, waarom niet ineens een jaar lang die korting? Omdat ik zou vergeten die verlenging aan te vragen?

Om later te kunnen zeggen dat ze daar niets van terug vinden?

Nu mijn eerstvolgende factuur maar afwachten.

Dat zulke toezeggingen telefonisch gebeuren is ook raar, als klant hebt ge geen enkel bewijs in handen.

Had dat veel liever op een sms gehad dan kon ik daar later op terugvallen.

Maar bon, ze hebben me gecontacteerd, dat is al iets.

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Mijn zopas toegekomen factuur toont in ieder geval geen 25% korting.

Wel die vijf euro die iedereen krijgt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen