Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-05-20 15h55
Antwoorden: 6 antwoorden
ik heb geen toegang tot de facturen in de klantenzone, mijn vriendin is beheerder, maar heeft geen abo bij orange waardoor zij niet kan inloggen op de orange app. hoe is dit op te lossen, want ik zou graag eens weten wat er als premium dienst wordt aangerekend op mijn en mijn kinderen hun nummers,
hopelijk kan mij iemand een antwoord geven,
grt
@patrick2 alle nummers staan op mijn vriendin haar naam, maar zij is nog bij proximus omdat ze vast zit aan abo met gsm. Facturen komen toe per mail en betalingen per domiciliëring. Maar op de facturen staan gn details. Op de laatste factuur staan op alle 3 onze nummers extra kosten voor premium diensten en ik zou graag weten welke deze zijn. Drr dat ik gedetailleerde facturen zou willen zien.
@Tothi10 ah zo je wil een gedetailleerde factuur maar die komen niet per mail binnen en zijn te zien in je klantenzone. Ja dan kan je vriendin enkel via de shop die facturen bekomen omdat er een ID check nodig is. Maar die zijn gesloten natuurlijk en dat is het probleem.
Je kan al wel eens nagaan of er niet ergens diensten zijn via de play store of de app store van Apple die je betaald. Of bepaalde spellen die je speelt en in App aankopen hebt aanstaan. Kijk ook of er niet bepaalde berichten uitgestuurd worden naar derde.
Wat je ook kan doen is de klantendienst eens bellen en vragen , maar dat zal je vriendin moeten doen , om de Titularis aan te passen. Dan heb jij bijvoorbeeld het zeggen schap in de klantenzone en kan je de facturen inzien. Dan zal de klantendienst jou nummer moeten ingeven om dat te kunnen gebruiken. De rest van het beheer van contract blijft van je vriendin.