annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen toegang tot facturen

Topic gestart op: 03-05-20 15h55

Antwoorden: 6 antwoorden

Tothi10
Gewaardeerd verkenner

Geen toegang tot facturen

ik heb geen toegang tot de facturen in de klantenzone, mijn vriendin is beheerder, maar heeft geen abo bij orange waardoor zij niet kan inloggen op de orange app. hoe is dit op te lossen, want ik zou graag eens weten wat er als premium dienst wordt aangerekend op mijn en mijn kinderen hun nummers,

hopelijk kan mij iemand een antwoord geven,

grt

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Tothi10
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 alle nummers staan op mijn vriendin haar naam, maar zij is nog bij proximus omdat ze vast zit aan abo met gsm. Facturen komen toe per mail en betalingen per domiciliëring. Maar op de facturen staan gn details. Op de laatste factuur staan op alle 3 onze nummers extra kosten voor premium diensten en ik zou graag weten welke deze zijn. Drr dat ik gedetailleerde facturen zou willen zien.   

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tothi10  ah zo je wil een gedetailleerde factuur maar die komen niet per mail binnen en zijn te zien in je klantenzone. Ja dan kan je vriendin enkel via de shop die facturen bekomen omdat er een ID check nodig is. Maar die zijn gesloten natuurlijk en dat is het probleem. 

Je kan al wel eens nagaan of er niet ergens diensten zijn via de play store of de app store van Apple die je betaald. Of bepaalde spellen die je speelt en in App aankopen hebt aanstaan. Kijk ook of er niet bepaalde berichten uitgestuurd worden naar derde. 

Wat je ook kan doen is de klantendienst eens bellen en vragen , maar dat zal je vriendin moeten doen , om de Titularis aan te passen. Dan heb jij bijvoorbeeld het zeggen schap in de klantenzone en kan je de facturen inzien. Dan zal de klantendienst jou nummer moeten ingeven om dat te kunnen gebruiken. De rest van het beheer van contract blijft van je vriendin.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen