annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geniet je van korting als bestaande klant op toestel met abonnement?

Topic gestart op: 22-02-18 09h22

Antwoorden: 7 antwoorden

pvandebroeck
Ervaren verkenner

Geniet je van korting als bestaande klant op toestel met abonnement?

OPGELOST

mijn Samsung A5 heeft volgens jullie site nog een restwaarde van 115 euro als ik bij jullie een nieuw toestel koop, maar geldt dat ook als ik zo'n aanbieding neem: abonnement+smartphone.

maw kan ik dan ook die korting krijgen op het toestel,  bvb de Samsung A8 dan aan 84 euro (ipv 199) samen met Koala Smartphone?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey,

Als je een abonnement met toestel neemt krijg je de toestel al aan een verminderde prijs en ga je de vouche niet kunnen gebruiken om op die vermindering die je al hebt nog eens 115 euro vermindering krijgen met de vouche. Wel is het zo dat mocgt je de optie myswap hebben op je abonnement dan kan je bij aankoop van een nieuwe gsm 40 tot 50 % van de aankoop prijs van je oude toestel terug krijgen. Let wel op dit word berekent op de staat van je oude toestel door de shop. 

Groetjes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
SofieOostvogels
Aspirant verkenner

Waar kan je juist raadplegen hoeveel je huidige toestel nog waard is ???

Bedankt alvast voor de tip.

Groetjes

Sofie

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@SofieOostvogels  schreef:

Waar kan je juist raadplegen hoeveel je huidige toestel nog waard is ???

Bedankt alvast voor de tip.

Groetjes

Sofie


Ugh @SofieOostvogels,

Het was een vruchtbare zoektocht, beste aspirant verkenner!

De Tribe-stamleden kunnen je verder op weg helpen via deze topic. Daar vind je je antwoord.

Je kan altijd rekenen op de Orange stam!

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie.

 

🦅 Totems Saluut 🦅

Kdennis
Ervaren verkenner

Hey pvandebroeck,

Je mag op 1 contract 2 nummers hebben staan met een abonnement met toestel en dit om de 2 jaar. Als jij al een toestel hebt aan verminderde prijs en jou 2 jaar zijn nog niet om, dan zul je het contract moeten verbreken om zo eventueel een nieuw abonnement met toestel te kunnen aanvragen. Om te weten hoeveel je nog moet betalen voor de restwaarde van je oude toestel kun je dit altijd terug vinden via jou klantenzone. 

pvandebroeck
Ervaren verkenner

Hee Kdennis

toestel nu is zonder abonnement

zou dat willen binnenleveren voor die voucher van 115 euro, en dan een abonnement nemen met toestel. Vraag is of ik op dat toestel dan ook effectief die restwaarde van mijn A5 in mindering kan brengen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen