annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geste van Orange in verband met het Corona virus

Topic gestart op: 15-03-20 13h47

Antwoorden: 56 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Geste van Orange in verband met het Corona virus

@Totem  onlangs hebben jullie maatregelen genomen in verband met het Corona virus om een steentje bij te dragen en mensen te helpen. Dat wil zeggen dat jullie elke prepaid klant , zakelijk en prive , gratis 5 GB geven. Daarin is mij opgevallen dat de vaste abonnementen en de Love packs niet mee doen met deze goede actie. Ik begrijp wel dat niet alles moet en jullie doen het als een geste wat ik een mooi gebaar vindt maar denk dat de vaste abonnementen en Love packs ook niet in de kou mogen staan. Deze mensen zullen ook thuis moeten werken , kinderen blijven thuis weer andere zijn ziek thuis of uit eigen veiligheid. De vraag is dan ook waarom verlagen jullie de download volumes niet net als telenet als geste geeft. Dus 2 GB verbruiken en 1 GB aanrekenen. En voor de gsm abonnementen niet wat gratis extra data tot cheetah bijvoorbeeld. Het volume van 750 GB in de piek uren voor vast internet zal je snel aanzitten moest je thuis werken of heel de dag films kijken met Netflix. Maar denk ook aan lessen die online worden gegeven op dit moment omdat kinderen niet naar school kunnen dat neemt veel volume van je vaste internet. 

Ik weet er moet niks en dat de providers het doen uit geste voor deze moeilijke periode te overbruggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
56 ANTWOORDEN 56
patrick2
Wijze
Wijze

@davyvdp  ah zo werkt dat dus en je kan dat dan 10 keer aankopen zogezegd en dan kom je op die manier aan je 3 TB. En als je dus denkt toe te komen hoef je niet aan te kopen.

Nu heb ik maandelijks altijd 700 GB nodig soms ook 600 GB.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner

@robbiedog Volledig met je eens

0 pluimen
Jens_DR
Ervaren verkenner

Volledig met je eens, hier wordt er ook van thuis gewerkt en wordt Netflix en playstation veel meer gebruikt dan anders. De data vliegt er dus snel door. Hopelijk krijgen ook wij een kleine tegemoetkoming van Orange 

gc73gc
Ervaren verkenner

@Jens_DR Volledig mee eens. Wel begrijp ik dat de snelheidsbeperkingen enkel van toepassing zijn op P2P verbindingen en niet op ander internetverkeer. kan ik onbeperkt surfen met de love-pack 

0 pluimen
davyvdp
Ervaren verkenner

@gc73gc Ik heb dit zelf al twee maanden voorgehad en de snelheidsbeperking van 10/1 geldt voor alle verkeer tijdens de piekuren.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen