Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-20 13h47
Antwoorden: 56 antwoorden
@Totem onlangs hebben jullie maatregelen genomen in verband met het Corona virus om een steentje bij te dragen en mensen te helpen. Dat wil zeggen dat jullie elke prepaid klant , zakelijk en prive , gratis 5 GB geven. Daarin is mij opgevallen dat de vaste abonnementen en de Love packs niet mee doen met deze goede actie. Ik begrijp wel dat niet alles moet en jullie doen het als een geste wat ik een mooi gebaar vindt maar denk dat de vaste abonnementen en Love packs ook niet in de kou mogen staan. Deze mensen zullen ook thuis moeten werken , kinderen blijven thuis weer andere zijn ziek thuis of uit eigen veiligheid. De vraag is dan ook waarom verlagen jullie de download volumes niet net als telenet als geste geeft. Dus 2 GB verbruiken en 1 GB aanrekenen. En voor de gsm abonnementen niet wat gratis extra data tot cheetah bijvoorbeeld. Het volume van 750 GB in de piek uren voor vast internet zal je snel aanzitten moest je thuis werken of heel de dag films kijken met Netflix. Maar denk ook aan lessen die online worden gegeven op dit moment omdat kinderen niet naar school kunnen dat neemt veel volume van je vaste internet.
Ik weet er moet niks en dat de providers het doen uit geste voor deze moeilijke periode te overbruggen.
Het is eigenlijk een verkapte prijsverhoging.
Orange profiteert van het feit dat er nu meer beltijd nodig is omdat je mensen niet mmer fysiek kan gaan bezoeken, en daarna moet je verplicht naar een duurder abonnement met waar dingen inzitten die je niet nodig hebt.
@mbbs1024 schreef:Het is eigenlijk een verkapte prijsverhoging.
Orange profiteert van het feit dat er nu meer beltijd nodig is omdat je mensen niet mmer fysiek kan gaan bezoeken, en daarna moet je verplicht naar een duurder abonnement met waar dingen inzitten die je niet nodig hebt.
Denk niet dat Orange dit voorzien had als ze hun nieuwe abonnementen in mekaar aan het steken waren @mbbs1024
Dat klopt.
Bovendien is het enkel "Dolfijn" dat geen nieuwe tegenhanger heeft. In die zin klopt het wel, wie aan Dolfijn genoeg had maar aan kolibrie te weinig, die is inderdaad de sigaar en moet een te groot abo nemen, aan een hogere prijs.
De andere abo's zijn qua prijs niet gestegen en bieden zelfs meer data. En ja, Coyote en Orange Cloud zijn verdwenen. Dat klopt. Als je aan de nieuwe extra's geen behoefte hebt maar aan die twee oude wel ben je inderdaad eveneens de sigaar.
Gelukkig ben je voorlopig nog niet verplicht van over te gaan. Dat kan natuurlijk in de komende jaren veranderen, heel waarschijnlijk zelfs.
De geste van Orange is toch de minste geste van de telecomoperators in deze, vind ik persoonlijk. Jammer.
@Vetexbart schreef:
De geste van Orange is toch de minste geste van de telecomoperators in deze, vind ik persoonlijk. Jammer.
Denk je dat? Heb je ze al eens allemaal in detail naast elkaar gelegd? Ik nog niet, maar ik twijfel dat Orange de slechtste leerling van de klas is.
Trouwens, of je er iets aan hebt is ook voor iedereen verschillend. De ene operator zal A bijgeven de andere zal B bijgeven, nog een andere operator zal C niet bijgeven maar wel kosteloos maken, en ga zo maar verder. Hangt er dus maar net van af of jij A, B of C het belangrijkste vindt ...
Vergelijken is dus zeer moeilijk en voor iedereen verschillend.