annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geste van Orange in verband met het Corona virus

Topic gestart op: 15-03-20 13h47

Antwoorden: 56 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Geste van Orange in verband met het Corona virus

@Totem  onlangs hebben jullie maatregelen genomen in verband met het Corona virus om een steentje bij te dragen en mensen te helpen. Dat wil zeggen dat jullie elke prepaid klant , zakelijk en prive , gratis 5 GB geven. Daarin is mij opgevallen dat de vaste abonnementen en de Love packs niet mee doen met deze goede actie. Ik begrijp wel dat niet alles moet en jullie doen het als een geste wat ik een mooi gebaar vindt maar denk dat de vaste abonnementen en Love packs ook niet in de kou mogen staan. Deze mensen zullen ook thuis moeten werken , kinderen blijven thuis weer andere zijn ziek thuis of uit eigen veiligheid. De vraag is dan ook waarom verlagen jullie de download volumes niet net als telenet als geste geeft. Dus 2 GB verbruiken en 1 GB aanrekenen. En voor de gsm abonnementen niet wat gratis extra data tot cheetah bijvoorbeeld. Het volume van 750 GB in de piek uren voor vast internet zal je snel aanzitten moest je thuis werken of heel de dag films kijken met Netflix. Maar denk ook aan lessen die online worden gegeven op dit moment omdat kinderen niet naar school kunnen dat neemt veel volume van je vaste internet. 

Ik weet er moet niks en dat de providers het doen uit geste voor deze moeilijke periode te overbruggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
56 ANTWOORDEN 56
gc73gc
Ervaren verkenner

@Cdt24801  Daar is dus een eenvoudige oplossing voor: geef de klanten een keuze zoals de cadeau's via Orange Thank You. Voor de een zijn dit dan extra belminuten, voor een ander extra mobiele date, terwijl iemand anders dan weer kan kiezen voor extra data voor de Flybox. Let op, dit is een geste van Orange, ze zijn dus tot niks verplicht. Maar het zou wel een mooie geste zijn. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@gc73gc  schreef:

@Cdt24801  Daar is dus een eenvoudige oplossing voor: geef de klanten een keuze zoals de cadeau's via Orange Thank You. Voor de een zijn dit dan extra belminuten, voor een ander extra mobiele date, terwijl iemand anders dan weer kan kiezen voor extra data voor de Flybox. Let op, dit is een geste van Orange, ze zijn dus tot niks verplicht. Maar het zou wel een mooie geste zijn. 


Dat is eigenlijk wel een prima voorstel !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@mbbs1024 

Indien je thuis WIFi hebt kun je ook overwegen om uw gesprekken met bekende mensen via messenger, whatsapp, skype  of een andere internet toepassing te laten verlopen. Dat verbruikt geen belminuten maar data. Indien je uw gesprek beperkt tot enkel voice (dus geen beeld) is dat dataverbruik zeer gering.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


mbbs1024
Veteraan verkenner

Vele bejaarde mensen zoals mijn 90 jarige moeder hebben nu eenmaal geen skype of whatsap, ook geen internet aansluiting, enkel een vaste telefoon.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@mbbs1024  schreef:

Vele bejaarde mensen zoals mijn 90 jarige moeder hebben nu eenmaal geen skype of whatsap, ook geen internet aansluiting, enkel een vaste telefoon.


Inderdaad, in die situatie ben je niks met extra GB. Misschien eens de klantendienst contacteren met de vraag of ze voor uw situatie niks kunnen betekenen? Niet geschoten is altijd mis ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen